Red Light Therpay

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • Red Light Therpay
    אלי
    10/04/2010

    לסמדר שלום,

    אני סובל מרוזציאה שבאה לידי ביטוי באדמומיות בפנים, כנראה ביחד עם סבוריאה, מכל מה שניסיתי רק הטיפולים הבאים עוזרים לי: תכשיר סבודיאן כנגד הסבוריאה - מצויין, משחת אלידל בכמות קטנה מאוד ונקודתית למקרים שיש תפרחת של אדמומיות - טוב למדי, הימנעות משמש ככל שאני יכול.

    כל שאר מה שניסיתי לא עזר ואף גרם להחמרה, לדוגמא - משחת רוזקס, תכשיר לניקוי של צטאפיל, תכשיר רוביאליין, ועוד.

    שאלתי רופא מומחה לגבי טיפול בלייזר והוא השיב שזה יכול להחמיר את מצבי כי האדמומיות אצלי מפושטת ולא מתמקדת בורידים ספציפיים.

    שאלתי רופאת עור מומחית לפוטותרפיה לגבי טיפול פוטותרפי והיא השיבה שזה ממש אסור לי לעשות את זה ושפוטותרפיה ממש מזיקה במקרה של רוזציאה.

    לגבי Red Light Therpay - אני לא מכיר את הנושא, קראתי בפורומים מסויימים שאנשים נעזרים בזה לצורך העלמת אדמומיות במקרי רוזציאה. האם זה נכון ? האם יש לך נסיון עם זה ? האם זה מומלץ ? האם זה לא פוטותרפיה ?

    תודה. אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Red Light Therpay

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוטותרפיה

    ד''ר סמדר שרייבר
    10/04/2010

    פוטותרפיה או בתרגום "ריפוי באור" זה שם לכל טיפולי האור המיועדים למחלות שונות. חבל שרופאי העור נוהגים להשתמש בשם זה לתרפיה באור אולטרה סגול שזה סוג אחד מיני רבים. זה גורם לבילבול רב בין טיפולים שונים. אם גם הרופאה שלך התכונה לאור אולטרה סגול, נכון שיכול להחמיר רוזציאה, כשם ששמש ושיזוף תחמיר את הבעיה.
    אין לי נסיון בטיפול באור אדום לרוזציאה ולכן לא יכולה לאמר כמה יעיל יהיה הטיפול, אבל כן ידוע לי שאור אדום יכול להפחית תגובות דלקתיות שונות, ולהוריד את האודם שלהם.
    מכיון שיש לך שילוב של רוזציאה וסבוראה כדאי לשקול טיפול פוטודינמי שיכול לטפל בשתי הבעיות ולשפר את מצב העור. קח בחשבון שמחלות אלו נוטות להיות כרוניות ויכולות לחזור מתי שהוא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול באור אדום

    אלי
    11/04/2010

    לסמדר תודה.
    בנושא הסבוריאה - מאז שהתחלתי להשתמש בתכשיר בשם SEBODIANE נראה שאין לי יותר בעיה של סבוריאה.
    אבל יש לי אדמומיות בלחיים.
    האם טיפול באור אדום יכול גם להזיק לי ?
    היכן ניתן לקבל טיפול באור אדום ?
    תודה, אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור אדום

    ד''ר סמדר שרייבר
    16/04/2010

    לא יכול להזיק לך אם המטפל/ת מקצועי ומשתמש בפרוטוקולים מקובלים בהתאם לגון העור שלך. זה אחד הטיפולים ה"עדינים" שיש. אני לא יודעת להפנות אותך למטפל מסוים. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו