עור כהה עזרה בבקשה

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • עור כהה עזרה בבקשה
    עודד בוזגלו
    15/04/2010

    שלום...היה לי כוויה דרגה 2 לא מזמן לא מזמן ...ביד ,צוואר , ובפנים...מרחתי על הכוויה את המשחה סילברול קרם..ורק אחרי זמן מה שהכויה עברה אמרו לי שזה עושה כתמים על העור..(פינגמנציה משו זה) עכשיו אני שחום והעור שלי ממש התכהה במקומות מסויימים על הפנים וזה לא ניראה טוב בכלל....ואני רוצה להזכיר זה נהיה לי כי שמתי סילברול על הפנים זה לא היה לי לפפני כן....עכשיו רציתי לדעת אם יש איזה פיתרון להעביר את זה ולמצב הקודם ..זה מאוד חשוב לי
    יש איזה דברים שאני יכול לעשות בבית כדי להעביר את הכתמים האלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור כהה עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיגמנטציה פוסט אינפלמטורית

    ד''ר סמדר שרייבר
    16/04/2010

    כלומר כתמים לאחר נזק לעור כגון כויה או דלקת הינה בעיה שכיחה וטורדנית, ואינה קשורה לשימוש בסילברול. כדי שיבהיר או יעבור צריך להקפיד: לא להשתזף בכלל חצי שנה, ולהגן כל יום על האזור קרם נגד שמש SPF 30 לפחות, אסור לבשם את האזור כי הבושם או קרם עם בושם מגבירים את נזקי השמש, לא לגרד וגם אסור פילינג גרגרים. בנוסף אפשר לקחת מרופא עור קרם מבהיר שיכול לזרז את ההתבהרות. השיפור יהיה בהדרגה בשנה הקרובה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו