שאלה לגבי אקנה

מנהל הפורום

ד``ר סמדר שרייבר
ד"ר סמדר שרייבר
לקביעת תור אצל ד"ר סמדר שרייבר ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי אקנה
    me
    17/09/2010

    אני שוקלת להתחיל טיפול בIPL לאקנה שלי (אני בת 20 והאקנה שלי היא מגיל 16 בערך..)
    האם טיפול באור כחול יהיה יעיל יותר? או שעדיף ליזר? שמעתי גם על טיפול בנורות LED
    השאלה שלי היא:
    מה הכי יעיל לחיסול הבקטריה על הפנים ויחד עם זאת מטפל גם בהפרשת הסבום - כלומר, עושה איזה שינוי מסוים בבלוטות החלב כדי שהייצור של הסבום יופסק או לפחות יופחת??..
    איזה שיטה הכי עובדת ובטוחה?
    ושאלה נוספת:
    האם יש אחת מן השיטות בטיפול באקנה באור (מכל סוג שהוא) שעוזרת גם לצלקות (חורים בפנים, לא הסימינים האדומים...)?

    ניסיתי לברר על כל השאלות האלה אצל קוסמטיקאיות אבל כמובן כל אחת מתארת את השיטת טיפול שלה הכי מצליחה ובטוחה.. ואני כבר לא מאמינה לאף אחת.. אבל אני כל כך רוצה להיפטר מהאקנה שלי.... :/
    מחכה לתשובתכן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי אקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיפולים לאקנה רבים

    ד''ר סמדר שרייבר
    21/09/2010

    ולא ידוע מי מהם עדיף במקרה שלך באופן אישי עד שתתנסי ותהיי מרוצה. כל האפשרויות שתארת יכולות לתת שיפור במצבך. את צריכה לבדוק כמה טיפולים תצטרכי עם כל מכשיר ולכמה זמן השיפור ימשך. יש תכשירים טובים אצל רופא עור בקופ'ח ושוה לנסות אותם. במקרה ולא תסתפקי בתכשירים, גם טיפול פוטודינמי יעיל מאד לאקנה. יתרונו שמדובר בטיפול יחיד או בודדים שיכול לנקות אקנה לזמן ארוך. תוכלי לקרוא באתר של אסף הרופא.
    החשיבות של טיפול באקנה דלקתי היא גם במניעת צלקות חדשות. החורים הישנים ישארו. בעתיד יש שיטות מיוחדות לטשטש צלקות שקועות, אבל קודם חיבים לנקות את האקנה הפעיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו