כורכום

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • כורכום
    עדי
    22/08/2013

    לפי מה שהבנתי עם אני שותים עם כורכום זה עוזר לגירוי העור השאלה שלי כמה פעמים לשתות את זה עד שיתרפא הגירוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כורכום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כורכום - תגובה

    איה הוד
    22/08/2013

    שלום עדי,
    כמה דברים חשובים:
    1. יש חשיבות אם את שותה את הכורכום כאבקת תבלין (יש בזה אחוזים מאוד נמוכים של החומר הפעיל כורכומין שהוא החשוב פה) או שותה את זה ככמוסות (מכילות ריכוז מצויין וגבוה של החומר הפעיל כורכומין וחשוב שיכילו גם פפרין לספיגה).
    2. כורכומין אינו הדבר הראשון שהייתי חושבת עליו לטיפול בגירוי עורי. לכורכום תכונות רבות וטובות אבל לעור הייתי חושבת על דברים כמו אלוורה (עם קמומיל וקלנדולה) למשל.
    3. מאוד קשה לטפל בבעיה אם לא יודעים מה גורם לה. לדוגמא, אם הגירוי בעור נובע בכלל מקונטקט-דרמטיטיס, או מהליקובקטר, או מסטרס, או מאלרגיה למזון או פטריה או מיליון ואחד סיבות אחרות...במקרים כאלה הטיפול צריך להיות מותאם לגורם, לכן אני ממליצה קודם לברר את הגורם ואז להחליט על הטיפול.

    בלי קשר, שתיית כורכום אינה יכולה להזיק. יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי פטרייתיות ואנטי סרטניות והוא מצויין לכבד.

    בברכה,
    איה הוד ניקולא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו