פריון

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • פריון
    אורטלי
    29/10/2009

    שלום לך! אני בת 24 ואני ובעלי מנסים להכנס להריון. יש כמה טיפים יעילים לעודד כניסה להריון?? (גם לאשה וגם לגבר) תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה להריון

    איה הוד
    01/11/2009


    שלום אורטלי,

    כמובן!
    רק קודם צריך לבחון אם יש בעיה ואם כן אצל מי.
    אם הבעיה היא אצל הגבר (כמות,תנועתיות, איכות של הזרע למשל) אז הטיפול יהיה בו.
    אם הבעיה היא אצלך (חוסר איזון הורמונלי, ביוץ לא מסודר ועוד...) אז צריך לטפל בך...

    אם עשיתם שניכם את כל הבדיקות, כולל פרופיל הורמונלי ווידוי שאכן קיים ביוץ והכל תקין - אז נשאלת השאלה כמה זמן אתם כבר מנסים...כי אם זה פחות משנה אז כל מה שנשאר זה להיות סבלניים.

    חשוב: באחוז מאוד גבוה של המקרים בהם נשים לא מצליחות להיכנס להריון הגורם הוא רגשי/נפשי!
    כשיש ברקע לחץ, מתח, םחדים, חרדות...וכאן צריך ללכת לנטורופת כדי לאבחן את הבעיה ולטפל בה בצורה ממוקדת.

    יש לי היסטוריה ארוכה וטובה עם לעזור לנשים להיכנס להריון כאשר לא מצויה בעיה פזיולוגית שמונעת זאת...

    בברכה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו