לשירי חבקין

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • לשירי חבקין
    חוה
    10/05/2010

    שלום שירי, זו פעם ראשונה שאני נכנסת לאתר ואני רואה שלכל פניה את עונה. עניין זה מראה עד כמה את קשובה ואיכפתית כלפי הפונים אלייך. הייתי חייבת לציין זאת . בהחלט מגיע לך פרגון. פשוט כיף לראות את התייחסותך הנעימה והאנושית לכל בעיה. יישר כוח. שמעתי שאת מתגוררת בראש פינה. אני צפתית לשעבר, שורשית מאוד, אך מזמן כל משפחתי עזבה את העיר. המשכי בעשייתך המבורכת, חוה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לשירי חבקין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוב תודות:)

    שירי חבקין
    10/05/2010

    חווה היקרה
    רוב תודות על הפרגון מחמם הלב.
    אני משתדלת להיכנס לפורום לפחות פעם ביום ולענות לשאלות הגולשים
    ומקווה לעזור ולסייע ככל האפשר.
    ברור לכולנו שתרופות הסבתא היו איתנו ויישארו תמיד הרבה לפני הסופרפארמים
    ובתי המרקחת הגדולים. כיום יש לנו את הפריווילגיה לקבל את כל ייתרונות
    הרפואה המודרנית בעיקר אמצעי איבחון ובעת צורך טיפול יסודי כמו גם
    האפשרות להיעזר בתרופות סבתא ובידע שהשאירו לנו הסבתות .
    ידע שמן הסתם הגיע דרך נשים להן היה ניסיון רב בטיפול במשפחותיהן
    ולא פחות אכפתיות דאגה ואהבה .
    שמחתי לשמוע שאת צפתית וכשתבואי לבקר אצלנו בצפון הרחוק
    את מוזמנת להיכנס ולהגיד שלום. אני נמצאת ברחוב הראשי של ראש פינה
    זה שעולה לשחזור.
    כנראה שאצלנו יש עוד פנאי למותרות זמן שכאלה.
    ערב טוב וברכות
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו