שימוש בטלפסט אומפרדקס ורמוטיב ושימוש ממושך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בטלפסט אומפרדקס ורמוטיב ושימוש ממושך
    תמי
    23/06/2016

    שלום
    כמה שאלות:
    1. אני משתמשת בטלפסט ואבמיס כבר 4 שנים בערך יום יום. האם יש עם זה בעיה?

    2. בנוסף, לפני כמה ימים קיבלתי מרשם לאומפרדקס לשלושה חודשים בעקבות ריפלוקס
    וגם רמוטיב לחרדה (בנתיים ל3 חודשים), נמסר לי שאפשרי לקחת את האומפרדקס בבוקר בזמן שאני לוקחת טלפסט ואבמיס ובערב אקח את הרמוטיב
    האם ישנה בעיה עם ערבוב התרופות, כי קראתי באומפרדקס שכדאי לברר שימוש אם משתמשים גם בתרופה שמכילה את הצמח היפרקוקום שזה הצמח ממנו מופק הרמוטיב.
    חוץ מזה אני לוקחת גם חומצה פולית
    אני חוששת שזה יותר מידי תרופות..

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בטלפסט אומפרדקס ורמוטיב ושימוש ממושך - תגובה

    אילן ללבניקוב
    05/07/2016

    תמי שלום,

    לגבי הטלפאסט והאבמיס אין מניעה לשלב ביניהן.

    לגבי האומפרדקס ורמוטיב: ההיפריקום עשוי להפחית את ריכוז האומפרדקס בדם ובכך להפחית את השפעת הכדור בגוף ולכן יש להפריד את ההיפריקום לפחות שעתיים מהתרופה.

    אין בעיה עם החומצה הפולית כיוון שזהו ויטמין החיוני לגוף.

    שבוע טוב ובריא,

    אילן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו