גלוקומין ובעיית יציאות רכות - יעוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גלוקומין ובעיית יציאות רכות - יעוץ
    אברהם
    01/09/2016

    שלום,

    לוקח מזה תקופה של כמה שנים 2 כדורי גלוקומין בערב לפני השינה, משתדל כמה דקות לאחר האוכל.
    מאז ההתחלה ועד היום התופעה היתה שבשעות הבוקר היציאה מאוד מאוד רכה ועיסתית ולעיתים קרובות גם ריח קצת חריף.
    פניתי בעבר לרופא שאמר שבגלל שזו תרופה טובה, אם אני יכול לסבול את התופעה אז להמשיך איתה ולא להחליפה.

    * האם אכן זוהי תופעה שיכולה להימשך גם שנים לאחר תחילת הנטילה ?
    * האם יש המלצות אחרות לאופן הנטילה ע״מ לצמצם את התופעה ?
    * האם כדאי להתעקש ולהחליף את התרופה ?

    בנוסף אני לוקח מידי לילה סימבסטטין ובכל בוקר כדור פורסיגה על קיבה ריקה.

    * האם יש מקום לחשוב על הורדת מינון הגלוקומין ? (הפורסיגה הורידה לי את הסוכר במספר חודשים קצר).

    * האם יש המלצות לגבי אופן נטילת הכדורים שלי עפ״י הסוגים שפירטתי ?

    המון תודה על הסבלנות והמענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלוקומין ובעיית יציאות רכות - יעוץ - תגובה

    יוסי מצקל
    01/09/2016

    היצרן מגדיר את התופעה כמאוד שכיחה, וממליץ בעלון לחלק את המנה למספר פעמים ביום או לקחת בזמן האוכל. עוד ממליץ היצרן אם התופעה לא מפסיקה
    להפסיק הטיפול ולפנות לרופא. אתה כבר פנית לרופא וההוא המליץ לך להמשיך עם התרופה. אם לא נוח לך אנא פנה ליעוץ לרופא נוסף לקבל חוות דעת שניה, אני מניח שיצליח למצוא שילוב שיקל עליך. אין לנו היכולת והסמכות להמליץ על שינוי טיפול שניתן על ידי הרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו