מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גלוקומין ובעיית יציאות רכות - יעוץאברהם01/09/2016
שלום,
לוקח מזה תקופה של כמה שנים 2 כדורי גלוקומין בערב לפני השינה, משתדל כמה דקות לאחר האוכל.
מאז ההתחלה ועד היום התופעה היתה שבשעות הבוקר היציאה מאוד מאוד רכה ועיסתית ולעיתים קרובות גם ריח קצת חריף.
פניתי בעבר לרופא שאמר שבגלל שזו תרופה טובה, אם אני יכול לסבול את התופעה אז להמשיך איתה ולא להחליפה.
* האם אכן זוהי תופעה שיכולה להימשך גם שנים לאחר תחילת הנטילה ?
* האם יש המלצות אחרות לאופן הנטילה ע״מ לצמצם את התופעה ?
* האם כדאי להתעקש ולהחליף את התרופה ?
בנוסף אני לוקח מידי לילה סימבסטטין ובכל בוקר כדור פורסיגה על קיבה ריקה.
* האם יש מקום לחשוב על הורדת מינון הגלוקומין ? (הפורסיגה הורידה לי את הסוכר במספר חודשים קצר).
* האם יש המלצות לגבי אופן נטילת הכדורים שלי עפ״י הסוגים שפירטתי ?
המון תודה על הסבלנות והמענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלוקומין ובעיית יציאות רכות - יעוץ - תגובה
יוסי מצקל01/09/2016היצרן מגדיר את התופעה כמאוד שכיחה, וממליץ בעלון לחלק את המנה למספר פעמים ביום או לקחת בזמן האוכל. עוד ממליץ היצרן אם התופעה לא מפסיקה
להפסיק הטיפול ולפנות לרופא. אתה כבר פנית לרופא וההוא המליץ לך להמשיך עם התרופה. אם לא נוח לך אנא פנה ליעוץ לרופא נוסף לקבל חוות דעת שניה, אני מניח שיצליח למצוא שילוב שיקל עליך. אין לנו היכולת והסמכות להמליץ על שינוי טיפול שניתן על ידי הרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נטילת ליטורבה ותופעות לוואי לא טובות
תרופות אלטרנטיביות בנוגע למחלת האפליפסיה
דרמובט תמיסה לקרקפת והוראות שימוש
שימוש בבפנטן אל מול בפנטן פלוס
שימוש בסטונרון למחלת ים והאם אפשר לעלות מינון
HEXACAPRON - TRANEX האם מדובר באותו החומר
האם כדאי להשתמש סובוטקס נגד כאבים
כדורים של rafa pen והאם אפשר לרסק אותם
בת 15 עם פריחה על כל הגוף ושלפוחיות
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)




