טבליות קלוטרי לשימוש נרתיקי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טבליות קלוטרי לשימוש נרתיקי
    רז
    29/12/2016

    בימים האחרונים החלה להיות לי שריפה וגרד באיזור השפתיים החיצוניות. לאחר מפגש אצל רופאה, היא אמרה שרואים קצת אדמומיות שיכולה להגרם מפטריה כנראה ורשמה לי מרשם לפלוקנול, ולטבע קוטן לפי הטענה שלה נץהפטריה גם פנימית אך היא לא רשמה לי טיפול בנרות. לאחר יומיים המצב החמיר והרגשתי שהשריפה נהיית פחות נעימה, קניתי נרות קלוטרי, כשעה אחריי החדרת הנר הראשון, התחיל ממש לשרוף לי בכניסה לנרתיק. האם זה הגיוני? מפחדת שהמצב רק החמיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוטרי

    יוסי מצקל
    29/12/2016

    רז יקרה
    יתכן שהבעיה שלך היא זיהום חיידקי - בקטריאל ואגינוזיס ולא פטריתי. או לחילופין זיהום מעורב של פטריה וחיידק, מצב די שגרתי. זיהומים אלו נוצרים בין השאר כאשר רמת החיידקים ה"טובים" יורדת. החיידקים הטובים מונעים את התרבותם של חיידקים גורמי מחלה ושל פטריות אשר מצויים בכמות מוגבלת בנרתיק. הייתי ממליץ לך להשתמש במוצר המטפל בשני המצבים ושאינו דורש מרשם - אקטיג'ל של מולטיג'ין שניתן להשיג בסופרפארם ובבתי המרקחת הפרטיים. יש להשתמש בו פעמיים ביום למשך שבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו