בקשה לחוות דעת בקשר לתרופה אטופן 600 שהיה לי בבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשה לחוות דעת בקשר לתרופה אטופן 600 שהיה לי בבית
    דורית
    22/11/2017

    שלום לד"ר,
    מאתמול 21.11 כאב אקוטי בכתף ימין.ללא יכולת להרים היד.כמו דלקת קשה.בבדיקת אולטראסאונגד מינואר 2017 - רגישות מינימלית קיימת מעל לגיד הביצפס בתעלתו,רגישות ניכרת מעל לגבשושית הגדולה.בUS נראית הסתיידות של כ 8 מ"מ.בד"כ כאבים ביד ימין בעיקר בבוקר מוקדם לאחר שנת הלילה.מאתמול כאבים חזקים ללא יכולת להרים היד. לקחתי אטופן 600 אתמול בלילה.למחר יש לי כרטיסי טיסה ולא החלטתי עדיין אם לבטל הטיסה. לקחתי גם הבוקר אטופן 600 לאחר אכילת דייסה.כל כמה שעות אפשר לקחת - או האם כדאי ללכת ולקבל זריקת קורטיזון. בבדיקת גלוקוז אחרונה יש לי 110.מודה תשובתך.דורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא

    יוסי מצקל
    26/11/2017

    היעוץ שדרוש לך הוא של רופא ולר של רוקח. עם כל הכבוד, פני לרופא שיאבחן וימליץ על טיפןל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו