הורדת מינון/הפסקה של חוסם בטא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורדת מינון/הפסקה של חוסם בטא
    נאוה
    25/04/2018

    שלום רב,
    אני בת 53 ובריאה בדכ. לוקחת מזה 20 שנה לופרסור בגלל פעימה מוקדמת.
    הרופאה שהחלה במתן הטיפול לא הזכירה את העובדה שזה מורכב ובעייתי להפסיק ליטול אותה.
    לאחרונה התבקשתי עי רופאה קרד לרדת מהתרופה כדי לבצע אקו במאמץ מתוך רצון להפסיק אותה.
    נאמר לי עי רופא המשפחה לחלק את הכדור לשלושה (למרות שהכדור לופרסור ניתן רק לחציה) ולקחת שליש ביום (הכדור הוא 200 מג, אני לקחתי קבוע כל יום חצי כדור שזה 100 מג).
    בבית המרקחת ובחברת התרופית איתם התייעצה הרוקחת נאמר לי שאסור לחלק את הכדור הזה לשלושה. הרופא מתעקש שזה בסדר...
    החלטתי להתחיל להפחית כך שבכל נטילה אני מרחיקה בשעה את הנטילה. הגעתי ל33 שעות פער בין פעם לפעם כאשר בכל פעם אני לוקחת את אותם 100מג ולא מחלקת לשלושה...
    רופא המשפחה טוען שמה שאני עושה לא טוב...
    אני ממש מבולבלת מה מותר ומה אסור ומה נכון...
    מה היא הדרך הנכונה?...הכדור הזה מגיע רק במינון של 200 מג שניתן לחלק לשני חלקים.
    תודה על תשובתכם המהירה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נאוה יקרה

    יוסי מצקל
    25/04/2018

    מציע לך לפנות לרופא נוסף לקבל חוות דעת שניה.
    לנו כרוקחים אסור לתת הוראות מנוגדות להוראת הרופא המטפל.
    מכיוון שיש כאן ניגוד , מציע לקבל חוות דעת נוספת של רופא מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו