לקיחת תרופה סופחת גזים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקיחת תרופה סופחת גזים
    נועה
    11/06/2018

    שלום רב,

    אני סובלת מגזים מרובים. יש פעמים שהגזים בלתי נשלטים ומעירים אותי מהשינה (וגם את בן זוגי- כמה מביך!).
    אני לא מעוניינת לקחת כדורי פחם כי הבנתי שהם יפריעו בספיגת ויטמינים שונים, ואני לוקחת ויטמין די (יש לי אוסטראופוזיס).
    כפי שאני יודעת, אני רגישה לחלב. זה לא עושה לי שלשולים וכאבי בטן אבל יתכן והגזים הם תוצאה ממוצרי החלב שאני צורכת, חוץ מהקולה זירו שאליו אני מכורה וקשה לי לוותר עליו.

    שאלתי היא- אם החלטתי לקחת כדורי גזים X המבוסס על סימתיקון, האם אני צריכה לקחת מספר ימים עד שארגיש בהבדל? האם חייבת לקחת לפני כל ארוחה או מספיק פעם אחת לפני שינה וכל יום?

    תודה.
    נועה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקיחת תרופה סופחת גזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים

    יוסי מצקל
    20/06/2018

    ההשפעה של הכדורים צריכה להיות מהירה. נראה שאת צריכה לעשות גם שינויים בתזונה. אם את רגישה ללקטוז קחי אנזים מפרק לקטוז. לשיפור העיכול ומניעת גזים אני ממליץ לקחת תוספת אנזימי עיכול (זים קל של אלטמן) מבחינת יעילות כדורי פחם נוריט למיטב ידיעתי יעילים יותר מגזים X את יכולה לקחת אותם שעתיים שלוש מן הויטמינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו