מבקש שתחזרי אלי בעניין ההד שרשמתי לחזור אליי לטלפון בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקש שתחזרי אלי בעניין ההד שרשמתי לחזור אליי לטלפון בבקשה
    דורון שמואל
    12/07/2018

    אני חולה סרטן ראות וביומיחם אחרונים צץ לי שעות יבש עם גירוי בגרון וקצת דם הפרופסור רשם לי syr codivis היתי בחמישה בתי מרקחת ואומרים לי הפסיקו לייצר מה הולך פה האם הפרופסור לא מעודכן מה זה התרופה הזו ולמה היא לא בסל בריאות אשמח לתשובה אין להשיג התרופה הזו באף בת מרקחת ולא בקופח שלי מנגד הגעתי לבית מרקחת והרטקח אומר 5שנים לא מיצרים כי היא תקופה לא טובה האם נכון שלא מיצרים ועם כן נכון. אך פרופסור בישראל רושם לי אותה והוא מנהל מחלקת ריאות ונשימה בבית חולים במרכז הארץ


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתן ליצר עבורך

    יוסי מצקל
    13/07/2018

    דורון, המוצר קיים בכמוסות. אם אינך יכול לבלוע ניתן ליצר עבורך, גש לבית מרקחת פרטי. אני מנסה לברר עבורך היכן יש, פנה אלי בפרטי או שלח לי מסרון עם הטלפון שלך. אם אשיג אודיע לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו