Utrogestan 200m"g בהריון בסיכון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • Utrogestan 200m"g בהריון בסיכון
    ורוד
    18/10/2018

    שלום , אני רוצה לדעת כמה דברים לגבי האסטורגאן ?
    אני בהריון בסיכון גבוהה , הריון שני בשובע 10
    בהריון הראשון לידה מוקדמת בשבוע 27 , קיצור באורך צוואר הרחם היפרדות שלייה וגם התקרשות דם .
    בהריון הזה הרופא בקש ממני להתחיל לקחת אוטרגסטאן , ונתן לי מרשם ואמר לי לקחת אותו בליעה וזהו ?
    כשמכרתי אותו הרוקח אמר לי שהופא צריך להסביר לי איך לקחת אותו (הוא לו הסביר במרשם הוא רק רשם פעמיים ביום ) .
    אני רוצה לדעת אם יש הוראות מיוחדות לגבי התרופה , באיזה שעה לקחת אותה מתי ואיך ?
    אני גם התחלתי קליקסאן 40 מהשבוע ה 7 .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Utrogestan 200m"g בהריון בסיכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומחה להרייון בסיכון

    יוסי מצקל
    24/10/2018

    ורוד שלום, לכל קופה יש רופאים מומחים להריון בסיכון, אם את במעקב דברי עם הרופא שמכיר את התיק שלך, לא נראה לך שמישהו יתן המלצות באינטרנט ליולדת בסיכון גבוה, יש יותר מדי פרמטרים שיש לקחת בחשבון ולכן יש לפנות לרופא מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו