מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפסקת אנטיביוטיקה לדלקת בסימפונותשחורי09/11/2018
שלום,
בן 34 בריא בד"כ, לפני שבוע התחיל לי צינון שהתפתח לדלקת בסימפונות הכולל בעיקר שיעול יבש מטריד שמפריע לישון בלילות, חום נמוך (מקסימום 38) שיורד בשעות היום, סחרחורות וכאבי ראש. רופא משפחה האזין לי לחזה ואמר שיש חירחורים ושאני צריך אנטיביוטיקה מסוג רוקסו 150מג. נתן לי גם לעשות צילום חזה שיצא תקין לחלוטין. לקחתי בינתיים כדור אחד שעשה לי בחילות וכאבי בטן, ולאור זה שקראתי שברוב המקרים דלקת בסימפונות נגרמת מוירוס ולא מחיידק רציתי לשאול- האם זה בסדר להפסיק השימוש באנטיביוטיקה אחרי כדור אחד, או לפחות להמתין כמה ימים ולראות אם יש שיפור טבעי? שואל מבחינת עמידות החיידק במידה וקיים, סיכונים אחרים וכו' בתודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
יוסי מצקל09/11/2018שחורי היקר
עדיף שתפנה לרופא נוסף מאשר תסתמך על יעוץ אינטרנטי. אני לא אוכל לדעת אם מדובר בזיהום חיידקי או ויראלי. הפסקת טיפול אנטיביוטי אם יש חיידק היא לא בריאה. אם יש תופעות לואי שמפריעות צריך לחזור לרופא שישקול שינוי בטיפול. באופן כללי מקובל כי טיפול אנטיביוטי שלא הסתיים עלול לחסל את החיידקים החלשים יותר תחילה, ואם נותרו החזקים והמחלה ממשיכה, יתפתח זן חזק יותר של חיידקים והטיפול יהיה קשה וארוך יותר. גם לתיאוריה זו יש דעות שונות ומתנגדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נטילת ליטורבה ותופעות לוואי לא טובות
תרופות אלטרנטיביות בנוגע למחלת האפליפסיה
דרמובט תמיסה לקרקפת והוראות שימוש
שימוש בבפנטן אל מול בפנטן פלוס
שימוש בסטונרון למחלת ים והאם אפשר לעלות מינון
HEXACAPRON - TRANEX האם מדובר באותו החומר
האם כדאי להשתמש סובוטקס נגד כאבים
כדורים של rafa pen והאם אפשר לרסק אותם
בת 15 עם פריחה על כל הגוף ושלפוחיות
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)




.jpg)