השאלה על תרופת clothree (קלוטרי)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השאלה על תרופת clothree (קלוטרי)
    הילה כהן
    26/07/2019

    היי , יש לי 2 שאלות וממש אשמח על תשובה כי אין לי אפשרות ללכת לרופא נשים בזמן הקרוב ..
    1. הרגשתי גירודים ועיקצוצים , ואני יודעת לזהות שזה פטרייה , אז לקחתי את הקולטרי (אני יודעת שצריך לקחת אותה בלילה , אבל לקחתי אותה ביום ) ושכבתי במיטה אחרי זה הרבה זמן , ולמרות זו אחרי כמה שעות הגוף שלי הוציא את כל החומר בהפרשות , קצת בכל פעם.. והכנסתי את התרופה עמוק , זה קרה לי גם לפני שנה כשלקחתי שוב את התרופה .. למה זה קורה? האם הגוף שלי דוחה את התרופה, כשזה קורה להפסיק את הטיפול?
    2. אחרי שלקחתי את האבחנה הראשונה ביום , ואז קמתי למחרת והתחיל לי מחזור , רשום בהוראות שלא לקחת בזמן מחזור , האם עלי להפסיק את הטיפול?
    תודה , הילה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוטרי

    יוסי מצקל
    27/07/2019

    כאשר ההוראות בעלון לא להשתמש בעת מחזור יש להפסיק את הטיפול. אם את בטוחה שמדובר בפיטריה המשיכי את הטיפול בגמר המחזור. לעיתים קשה להבדיל בין פטריה לזיהום חיידקי , והייתי ממליץ לעבור לאקטיג׳ל של מולטיג׳ין שהוא יעיל בשני המקרי וגם במקרה של זיהום מעורב. וגם מעודד חזרה של הפלוגה הטבעית ( החיידקים הטובים) אשר מונעים התפתחות פטריות וחיידקים גורמי מחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו