נטילת אנטיביוטיקה עבור דלקת חניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת אנטיביוטיקה עבור דלקת חניכיים
    ליאל
    23/06/2021

    שלום
    אני סובלת מדלקת חניכיים עם כאבי תופת ממש,
    קיבלתי אמוקסיסילין 500 שלוש פעמים ביום לשבוע וזה מאד עזר אבל עדיין היה כאב קל כמה פעמים ביום ונפיחות,רגישות וכ"ו לכן הרופא רשם לי לקחת במינון גבוה יותר לעוד שבוע וזה הבריא לגמרי
    כמה ימים אחרי הפסקת הטיפול הדלקת חזרה והפעם הרופא נתן לי פלג'יל 500 שלוש פעמים ביום לשבוע,הכאבים קצת פחתו אבל אחרי 6 ימים אני עדיין סובלת מכאבים חזקים מאד חלק מהזמן והחניכיים עוד לבנית וכ"ו
    האם זה הגיוני או שפשוט צריך לחזור לטיפול שעזר למשך יותר זמן? איזה מהם אמורה לעזור יותר? מקובל לתת מינון גבוה יותר לתקופה של יותר משבוע?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת חניכיים מה הטיפול המתאים

    יוסי מצקל
    23/06/2021

    הטיפול צריך להתאים לזיהום, לרופא ישנן מספר אפשרויות . לא ניתן לדעת איזה טיפול אם לא מזהים בעזרת משטח את החיידק. אולם בפה ישנם מספר זיהומים מקובלים ועל פיהם הרופא רושם תרופה.
    יש לסיים את הטיפול עד סופו. לעיתים הזיהום עמיד יותר ויש להשתמש באנטיביוטיקה חזקה יותר או בשילוב של שניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו