10 דרכים אלטרנטיבות לשריפת קלוריות

בחורף רבים מאיתנו נוטים לאפסן את נעלי הריצה ולשקוע בתוך הספה עד יעבור זעם, אך הקור אינו סיבה טובה לשבת בבית ולהשמין. במיוחד עבורכם, מאותגרי מזג האויר, מערכת BeOK חשבה על 10 דרכים אלטרנטיביות לשריפת קלוריות בחורף, מבלי לצאת מהבית
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 10/01/2007 |
צפיות: 6,272
נכון שחורף וקר, אבל זו לא סיבה לשבת בבית ולהשמין. במיוחד לכבוד העונה הקרה ריכזנו עבורכם 10 פעילויות שיעזרו לכם לחטב את הגוף ולשרוף קלוריות, בלי לצאת מהבית:

1. ספונג'ה. הרצפה זקוקה לניגוב משמעותי? האבק שהצטבר על המדפים נראה כמו פסל סביבתי? הגיע הזמן לפטר את העוזרת ולהתחיל לעשות את עבודות הבית בעצמם.

כך תרוויחו גם בית נקי וגם הפעלה אינטנסיבית של כל השרירים בגוף. מחקרים אף הראו כי ביצוע שוטף של מטלות הבית יעיל יותר מביקור דו שבועי בחדר הכושר. אז קדימה, לעבודה.

2. אפו לחם בייתי. בחודש האחרון גילינו שהלחם הקל לא באמת קל והלחם המלא לא באמת מלא, אולי תתחילו לאפות לחמים בייתים? הלישה הארוכה תחטב את הזרועות ותגדיל את מסת השריר, ובכך תצליחו לשרוף יותר קלוריות גם במנוחה.

בונוס מיוחד: מי שלא הריח לחם בייתי טרי ברגע שיוצא מהתנור, לא יודע ארומה מהי. רק תיזהרו לא לחסל את הלחם שאפיתם לבד, עדיף לארח חברים רזים ולשמוע מחמאות על כישורי האפייה שלכם בזמן שהם בולסים להנאתם את הקלוריות המיותרות.

3. שנו את העיצוב של הסלון. כמה שנים לא הזזתם את הספה? לא נראה לכם שהגיע הזמן לרענן קצת? קחו קורס מזורז בפאנג שווי ותתחילו להזיז רהיטים במרץ עד שכל הצ'י השלילי יעזוב את פינות הבית שלכם. כך גם תרוויחו לוק חדש לבית וגם פעילות גופנית שתותיר אתכם מתנשפים ומזיעים למשך זמן.

חיסרון: השכנים שלכם מלמטה לא הולכים לאהוב את זה. סיימתם להזיז רהיטים? תתחילו לסייד את הקירות. העבודה אף פעם לא נגמרת.

4. סדרו את הארונות. של המטבח, של הבגדים, של התרופות, של כלי הבית - לא משנה איזה ארון יש לכם, פשוט תעשו בו סדר. למי שצריך הבהרה מה כוללת המשימה: הוצאת כל הפרטים מהארון, ניקוי המדפים, סידור מחדש תוך פרידה מחפצים ישנים שסתם צוברים אבק ותופסים מקום.

יתרון: תרוויחו מקום נוסף בארונות ופעילות גופנית שתארך כמה שעות לפחות. חסרון: מישהו יצטרך לרדת למטה בקור ובגשם ולהוריד את כמויות הזבל האדירות שתגלו שאתם מחזיקים בבית.

5. וותרו על שימוש במעלית. בכל פעם שאתם יוצאים מהבית וותרו על השימוש במעלית והעדיפו את המדרגות, גם אם אתם גרים בקומה שמינית. יתרון: מעבר לפעילות אירובית השורפת שומנים תרוויחו גם חיטוב משמעותי של הירכיים ומיצוק סקסי של הישבן.

6. שברו שיאים אישיים. הרי זמן ניכר בחורף אנו מקדישים לטובת דשדוש בנעלי בית מהספה למקרר ובחזרה. טיפ: במקום ללכת למקרר, תרוצו לשם. בידקו: כמה מהר אתם יכולים להגיע מהספה למקרר? מצאו את השיא שלכם והקפידו לשבור אותו מידי יום ביומו.

7. צפו בסרטים מצחיקים. הצחוק טוב לבריאות באופן כללי, וכן מפעיל את שרירי הבטן ומשפר את סיבולת הלב והריאה. לחילופין אתם יכולים להכין לבני הבית מופע סטנד-אפ בייתי ולגלגל את כולם מצחוק.

אם אתם שייכים לאסכולת הצחקנים המאופקים, אז תתחילו להשתחרר מזה: תפתחו את הפה ותצחקו עם כל הריאות. נחירות, געיות והשפרצות נוזלים ספונטניות מחורים שונים בפנים יתקבלו בברכה.

8. תצטרפו לוועד הבית. גביית הצ'קים החודשיים לבדה תגרום לכם לעלות ולרדת בין הקומות עד שתפרח נשמתכם, תוסיפו לכך את הצעקות על הגנן את הניעורים של סרבני התשלום והנה לכם פעילות אירובית שלא נגמרת. טיפ: אל תיקחו את התפקיד יותר מידי ברצינות בכדי לא לצבור אויבים חדשים.

9. תריבו עם בן הזוג. כמה פעמים ביקשתם ממנו לסדר את התריס המקולקל? עד מתי הוא ימשיך לפזר את הגרביים המלוכלכים שלו ברחבי הבית? מה הוא חושב לעצמו, שאתם המשרתים האישיים שלו? מתי לעזאזל הוא יפסיק לארח את חבורת מפצחי הגרעינים שלו בכל פעם שמישהו רץ אחרי כדור בטלוויזיה? לא חסר סיבות, והחורף זה זמן מצוין לפרוק את המשקעים שהצטברו לכם בלב. מה יוצא לכם מזה? עברו לסעיף הבא.

10. סיימתם לריב? זה הזמן למייק-אפ סקס. נשיקה בארך דקה שורפת 26 קלוריות ויחסי מין פרועים יכולים להגיע ל-200 קלוריות. כך תוכלו להפעיל את השרירים, לשפר את הסיבולת וגם ליהנות ממגוון כימיקלים, כמו: אוקסיטוצין, אנדרופינים פרולקטין ועוד שיתפוצצו לכם במוח, ישפרו לכם את מצב הרוח ויתרמו לתחושת השלווה. הערה: חפוזים לא יתקבלו בברכה.

עוד על כושר גופני:
עושים ספורט בעיר? סכנה
עייפים? עשו ספורט
נמאס מהספינינג? נסי קראטה
10 טיפים לבחירת חדר כושר
איך עושים כושר בהוליווד? עושים סטרפטיז

דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר