כושר בכל גיל

שחיה, הליכה, ריצה, אימון חדר כושר, פלדנקרייז, טאי צ'י, יוגה, אירובי, ספינינג - לא משנה איזו פעילות גופנית תבחרו לעשות, הגוף שלכם יודה לכם. בכתבה שלפניכם סקרנו ערב טיפוסי במועדון הכושר "זאוס", יצאנו משם חטובים יותר
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 04/03/2007 |
צפיות: 16,634
גם אם ביליתם את מרבית חייכם בהתפדלאות מוחלטת, אף פעם לא מאוחר מידי בשביל להתחיל לבצע פעילות גופנית. בין אם מדובר בשחייה, הליכה, אימון חדר כושר, פלדנקרייז, טאי צ'י, יוגה ועוד - זו עדיין טובה אחת גדולה לגוף ולנפש.



מתאמנים רבים שפיתחו מודעות לכושר גופני רק לאחר הפרישה לפנסיה, מספרים כי האימון הגופני מסייע להם לשמור על בריאות טובה ועל מצב רוח מצוין. חשוב להתייעץ עם מאמן כושר מוסמך לפני תחילת הפעילות ולבצע בדיקות רפואיות במטרה לקבוע מהו סוג האימון שיתאים לכם.

בכתבה הבאה, החלטנו לבדוק מה קורה בערב אחד טיפוסי במועדון הכושר "זאוס" במגדל משה אביב שברמת גן. חשבנו שנמצא שם רק צעירות עם חולצות בטן, אבל גילינו שלפעילות גופנית אין הגבלת גיל.



דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר