כאב ראש והקאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב ראש והקאה
    הילה
    14/07/2011

    שלום,
    אני סטודנטית בת 28 בעבר סבלתי מקרוהן, אך כיום אני ברמיסיה ארוכה של שנים...
    הבעיה היא שפעם בשבוע החל מהלילה (בהתכוננות לשינה) מתחיל כאב ראש שמתעצם. לאחר כשעתיים מהתעצמותו אני גורמת לעצמי להקיא (לא מקיאה הרבה) ואז הכאב-ראש פוחת משמעותית ואני חשה הקלה עצומה.
    אני מתלבטת מה לעשות והאם כדאי בכלל לחשוב על טיפול. ומדוע בכלל אני מגיעה למצב הזה?

    נ.ב
    כשאני נושפת אויר יש לי תחושת נימול לא נעימה בכפות ידיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש והקאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש והקאה - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    17/07/2011

    שלום,
    קודם כל, לגבי כאבי הראש - במידה ואין לך רקע של כאבי ראש בעבר או אם כן שהכאבים אחרים למה שאת סובלת לאחרונה כדאי לך להתיעץ עם הרופא המטפל שלך ולבקש הפניה לנוריולוג על מנת להחליט האם מדובר בכאב ראש "לא רגיל". אם כך אז הנוירולוג ופנה אותך לעוד כמה בדיקות כולל הדמיה מוחית.
    לציין שמיש לך יכול להיות מגרינה או כאב ראש מסוג לחץ - חשוב לשמור על הרגלי חיים טובים - שינה ואכילה מסודרת ולהרבות בשתיה במיוחד העונת הקיץ. להימנע מחשיפת יתר לשמש. כמו כן שינויים בתרופות (לדוגמא גלולות למניעת הריון). גם חשוב לבדוק הריון בכלל במידה ורלוונטית.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו