אתמול חוויתי שיתוק בעצב הפציאליס.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אתמול חוויתי שיתוק בעצב הפציאליס.
    MACHU PICHU
    24/07/2011

    שלום רב! תמול הגעתי לבי"ח וזיהו את הבעיה ונתנו לי טיפול רפואי בסטרואידים למשך 10 ימים( כאשר 5 ימים אני מקבלת 60 מ"ג ואחכ כל יום מורידה 10 מ"ג מהמינון). 2 שאלות בבקשה: 1. האם זה מומלצ לפנות לדיקור סיני ו/או פיזיותרפיה? קראתי שזה מקצר את משך ההחלמה ובעיקר את התוצאות אחרי ההחלמה.
    2. האם מותר לי לקבל מסאג'/ מסאג' רפואי באזור הצוואר/ כתפיים? כרגע יש לי כאב שבא הולך בצד ימין מאחורי האוזן. פשוט קבעתי הרבה זמן מראש את העיסוי ואני לא יודעת אם מותר לי או לא. (זה עוד 6 ימים)

    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתמול חוויתי שיתוק בעצב הפציאליס. - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    03/08/2011

    שלום,

    אני מניח שגם עברת בדיקה של רופא אף אוזן גרון כי חשוב לשלול בעיה באוזניים שיכולה לגרום לפציאליס.
    בנוסף חשוב גם למנוע סיבוכים בקרנית העיניים - למטרה זו, יש לשים משחת עיניים וטיפות עיניים, וכן לשים כיסוי עין בלילות (בצד הפגוע).
    דבר אחרון - בדרך כלל גם מומלץ ליטול כדורים נגד וירוסים (הרפס) למשך 5 עד 7 ימים.
    לגבי עיסויים ודיקור סיני, איני מכיר בעיה כלשהו עם הטיפולים האלו (אבל גם לא מכיר דעות שזה אמור לעזור).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו