מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיגרנות מדי יום- תשובות ל CTאינקה05/10/2011
שלום רב,
אני סובלת ממיגרנות חזקות כמעט מדי יום, מטופלת כרגע בסומטרידקס.
אני בת 27. כאבי ראש התחילו בערך מגיל 10, התעצמו לכדי מיגרנות בגיל 16, התדירות עלתה ובשנתיים האחרונות ההתקפים הפכו ליומיומיים.
בדרך כלל ללא בחילות (אולי פעם- פעמיים בשנה עם בחילה). המיגרנה בדרך כלל מלווה בקשיים מוטוריים, לחץ בפנים (העפעף צונח והעין כמעט סגורה) ובעיקר קושי בדיבור, וקושי להבין מה אומרים לי וגם בעצמי לא מצליחה להתבטא (כאילו אני שיכורה והראש פשוט לא עובד!!!)
ניסיתי תרופות למניעת ההתקפים, כמו פרולול, אלטרולט ועוד אחרים ורבים ללא שיפור!
לפני כמה שנים עשיתי בדיקת EGG (אם אני לא טועה- עם האלקטרודות שמחברים לראש) יצאה תקינה.
השבוע סוף סוף עשיתי בדיקת CT מוח, שתוצאותיה (העיקריות):
הודגמה רירית מעובה ברוב תאי האטמואידים דו"צ.
הודגמה התעבות רירית באספקט תחתון של מערת הלסת משמאל
סולצי המוח מעט בולטים באזורים פרונטאליים.
התרשמות: ללא ממצא פתולוגי מיוחד ברקמת המוח.
הרירית מעובה במערות הפנים כמתואר.
האם תוכל לתת חוו"ד על הסימפטומים ועל תוצאות ה CT?
ולהמליץ מה עליי לעשות ולאן לפנות?
החלפתי כבר כמה נוירולוגים, המקסימום שעושים זה בדיקת רפלקסים עם הפטיש, רושמים תרופה, ונוירולוגית אחת אפילו אסרה עליי לאכול חלב, מה שלא בדיוק מקל על ההתקפים (לפני שנים היא אמרה לי שיש לי מיגרנות בגלל דלקת בלסת כתוצאה מלעיסת מסטיק). בקיצור, נראה שהנוירולוגים עושים צחוק ממני.... או שלא עוזרים בכלל, או שממציאים מחלות אחרות ואוסרים צריכה של מזון זה או אחר...
אודה מאוד על דעתך!!!!
אינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנות מדי יום- תשובות ל CT - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2011מיגרנה היא מחלה כרונית בגיל הצעיר הסיטי שלך תקין . הטיפול במיגרנה זה טיפול מונע בטופמקס או דרלין במינון גבוה או דפלפט בנוסף לכך כדורים להתקף עי אימיטרקס רילרט או ריזלט בנוסף ניתן להוסיף רפואה אלטרנטיבית ודיאטה מיוחדת ביעוץ עם דיאטנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


