ארוע מוחי - תקווה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארוע מוחי - תקווה
    ראובן
    18/01/2012

    שלום ,
    אבי לקה בארוע מוחי קשה ,כבר 7 ימים שאינו מדבר ,אוכל דרך זונדה רוב הזמן ישן ,אמנם מזיז את יד שמאל ורגל שמאל הרופא טוען שזה נגרם לו עקב פירפור בלב ובבדיקת א.ק.ג עדיין רואה פירפורים ,העבירו אותו אתמול לשיקום , אך קשה לעבוד איתו כי כל הזמו ישן , אני בייאוש האם שמעתם על מישהו שהצליח להתעורר \להתחזק אחרי תקופת זמן זו ,הרופאים אומרים שבכל מקרה יהיה סיעודי לכל חייו , שאלתי האם ניתן לדעת לאחר תקופה כה קצרה שזה הולך לכיוון זה ? ואם כן אז למה שלחו אותו לשיקום כה מוקדם ? אשמח לכל תגובה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוע מוחי - תקווה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוע מוחי - תקווה - תגובה

    אייל קליין
    18/01/2012

    אתחיל מהשאלה האחרונה- רצוי ומומלץ להתחיל את השיקום מוקדם ככל האפשר ברגע במתייצבים מבחינה רפואית ואין סכנה מיידית כלשהי.
    לגבי קביעת הפרוגנוזה כלומר סיכויי ההחלמה- הדבר תלוי בגורמים רבים כגון גיל, מצב רפואי, מצב תפקודי קודם, חומרת האירוע ועוד. על אף שזה מעט מוקדם, רופאים בעלי ניסיון יכולים להעריך את סיכויי ההחלמה. עם זאת - כפי שאמרתי זה עדיין מוקדם ובהחלט ייתכן עדיין שיפור משמעותי במצבו ולכן טוב עשו ששלחו אותו לשיקום שם יוכלו להעריך בצורה יותר מדויקת מה סיכויי ההחלמה. צריך לדבר עם הצוות ולעשות תיאום ציפיות ולנסות להבין מה יהיו תוצאות ריאליות מהשיקום. גם תחת המונח סיעודי יש רמות שונות של תלות בזולת ולכן צריך עוד להמתין ולתת לאנשי המקצוע בשיקום לעשות את עבודתם ולקוות להתאוששות רבה ככל האפשר
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו