מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כפל דו עיינינינה18/02/2012
שלום ד"ר
הנני בת 20..לפני שלושה חודשים היה לי טשטוש קל בעיין ימין והאישון בעיין זו נראה מוגדל ביחס לעיין שמאל אך ההבדל הוא מנימלי..רופא עיניים בדק אותי והפנה אותי לבדיקת שדה ראייה שהראתה שהכל תקין אך הוא התעקש על בדיקת אמריי מח וארובת עיניים..הלכתי למרפאה פרטית לד"ר עיניים שבדק אותי ואמר הכל תקין ואין צורל באמריי וגם שם עשיתי שדה ראייה שיצא תקין..לפני חצי חודש פניתי לניוראופטלמולוג דאמר שאין שום בעיה ועשה לי גם הרחבת אישונים וקבע חד משמעית שהכל תקין ולא צריך הדמיה!! הבעיה היא כזאת..בזמן האחרון הבחנתי שאני רואה כפל בשתי העיניים סביב מקורות אור..למשל בפלפון כשאני כותבת הודעה אני רואה צל לאותיות..או במנורות רחוב אני רואה מין הילה קופצת מעל למנורה..לאחר שנשללו בעיות עיניים הנני בלחץ היסטרי שאולי זה גידול בראש!???? קראתי הרבה באינטרנט ויש לציין שלא נשלל שאולי היה לי דלקת עצבית שעברה..אז אוליי זה התוצאות של הדלקת?? הכפל לא נעלם כשאני מכסה את אחת העיניים מה שאומר שזו לא פזילה..מה הסיכוי שזה גידול?? כשאני ממצמצת הכפל נעלם קצת ולאחר מכן חוזר.אין לי כאבי ראש וגם לא סחרחורות...אני סטודנטית ויש לי מבחנים כרגע ואני לא שקטה ולא מרוכזת..מקווה את התייחסותך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפל דו עייני - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012אם כשאת עוצמת כל עין לחוד ההפרעה לא נעלמת אז הבעיה היא לא מוחית . דלקת עצבית בעצב הראיה הסימנים שלה שונים לגמרי והם מלווים בירידה חדה של הראיה דבר שלא היה לך ולכן לא זו הבעיה.
בשלב זה הייתי מתיעצת עם נוירולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
נינה21/02/2012כשאני עוצמת את אחת העיניים אני עדיין רואה כפל כלומר הכפל לא נעלם בכלל לפעמים עם מצמוץ נעלם וחוזר ויש לציין שיש לי יובש קריטי הראייה שלי היא 6/6 נוירולוג יוכל לעזור??? או שצריך הדמייה למרות שאני מעדיפה לא לעשות הדמייה.
ותודה רבה הרגעת אותי קצת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


