כפל דו עייני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כפל דו עייני
    נינה
    18/02/2012

    שלום ד"ר
    הנני בת 20..לפני שלושה חודשים היה לי טשטוש קל בעיין ימין והאישון בעיין זו נראה מוגדל ביחס לעיין שמאל אך ההבדל הוא מנימלי..רופא עיניים בדק אותי והפנה אותי לבדיקת שדה ראייה שהראתה שהכל תקין אך הוא התעקש על בדיקת אמריי מח וארובת עיניים..הלכתי למרפאה פרטית לד"ר עיניים שבדק אותי ואמר הכל תקין ואין צורל באמריי וגם שם עשיתי שדה ראייה שיצא תקין..לפני חצי חודש פניתי לניוראופטלמולוג דאמר שאין שום בעיה ועשה לי גם הרחבת אישונים וקבע חד משמעית שהכל תקין ולא צריך הדמיה!! הבעיה היא כזאת..בזמן האחרון הבחנתי שאני רואה כפל בשתי העיניים סביב מקורות אור..למשל בפלפון כשאני כותבת הודעה אני רואה צל לאותיות..או במנורות רחוב אני רואה מין הילה קופצת מעל למנורה..לאחר שנשללו בעיות עיניים הנני בלחץ היסטרי שאולי זה גידול בראש!???? קראתי הרבה באינטרנט ויש לציין שלא נשלל שאולי היה לי דלקת עצבית שעברה..אז אוליי זה התוצאות של הדלקת?? הכפל לא נעלם כשאני מכסה את אחת העיניים מה שאומר שזו לא פזילה..מה הסיכוי שזה גידול?? כשאני ממצמצת הכפל נעלם קצת ולאחר מכן חוזר.אין לי כאבי ראש וגם לא סחרחורות...אני סטודנטית ויש לי מבחנים כרגע ואני לא שקטה ולא מרוכזת..מקווה את התייחסותך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כפל דו עייני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפל דו עייני - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/02/2012

    אם כשאת עוצמת כל עין לחוד ההפרעה לא נעלמת אז הבעיה היא לא מוחית . דלקת עצבית בעצב הראיה הסימנים שלה שונים לגמרי והם מלווים בירידה חדה של הראיה דבר שלא היה לך ולכן לא זו הבעיה.
    בשלב זה הייתי מתיעצת עם נוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני

    נינה
    21/02/2012

    כשאני עוצמת את אחת העיניים אני עדיין רואה כפל כלומר הכפל לא נעלם בכלל לפעמים עם מצמוץ נעלם וחוזר ויש לציין שיש לי יובש קריטי הראייה שלי היא 6/6 נוירולוג יוכל לעזור??? או שצריך הדמייה למרות שאני מעדיפה לא לעשות הדמייה.
    ותודה רבה הרגעת אותי קצת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו