מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה מוזרה - רדימות והקרחה בצד אחדאני20/02/2012
שלום. בן 33. לפני 5 שנים, בתקופה לחוצה שלוותה בחוסר שינה, קמתי יום אחד עם כאב חזק מאוד בצד ימין של הפנים. בשבועות הראשונים הכאב היה בין אוזן ימין לצד ימין של הפה, כולל כאב חזק בלסת, מצד ימין, ובאוזן ימין. הכאב לווה בתחושה של מן הרדמות בשפתיים אך רק בחלק הימני. כמו-כן כאב בשיניים בצד ימין. (נשללה דאז בעיה בשיניים).
ביצעתי אז MRI ראש ובו נראתה קברנומה פריאטלית 0.8 מ"מ ולדעת הנוירולוגית אין לכך משמעות. טופלתי במשככי כאב לתקופה של מספר שבועות.
מאז הכאב מעט דאך ואיזורו הצטמצם. כיום קיים כאב בשן אחת (צד ימין למטה - לא שן טוחנת), מעט רדימות בצד ימין של השפתיים (בעיקר השפה התחתונה) ובמגע בסנטר בצד ימין התחושה שונה מצד שמאל אל ללא כאב בסנטר.
הבנתי שאין מה לעשות עם זה וכך אני חי.
בשנה האחרונה התחלתי להקריח.. (למרות שכל משפחתי עם שיער מלא.אחים, בני דודים, אבא שלי ואף סבא שלי ז"ל לא מקריחים כלל).
העניין הוא שההקרחה היא רק בצד ימין!!! !! בחלק הימני של הפדחת ומקדימה מצד ימין.
קרי, בפרופיל שמאל אין שום עדות להקרחה. אך בפרופיל צד ימין קיימת כאמור הקרחה גם מקדימה ובעיקר בפדחת. ( הסתכלתי הבוקר עם מראה קטנה על הפדחת וזה נראה ממש מוזר שמאמצע הראש ימינה יש הקרחה ומאמצע הראש שמאלה השיער מלא לחלוטין!!).
שאלתי המוזרה - האם יתכן קשר בין הדברים?? (הכאבים/חולשה בצד ימין של הפנים, הקיימים 5 שנים, ובין ההקרחה בצד ימין שהחלה לפני שנה בערך).
האם עלי לבצע בדיקות כלשהן ??
אודה לתגובתכם המלומדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מוזרה - רדימות והקרחה בצד אחד - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012האמת תופעה מוזרה שההקרחה קורית דוקא בצד של הכאב יש להתיעץ עם רופא עור .
בכל מקרה הכאב מתאים לכאב עצבי וניתן לטפל עי תרופות כמו ליריקה וטגרטול .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


