חשד לאפילפציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד לאפילפציה
    בת 28
    09/04/2012

    צוהריים טובים ,

    לפני חודש קרה לי כמו התקף אפליפציה ( זאת הפעם הראשונה שקורה לי ) וחזר פעמיים נוספות בחודש הזה , ולכן הלכתי לרופא המשפחה ששלח אותי לנוירולוג ששלח אותי לבדיקת EEG ראש לחשד לאפליפציה ,

    הנה תשובת הEEG -

    נרשמה פעילות רקע אחורית של 6-7 לשינה , סימטרית , מגיבה לפקיחת עיניים בטא קדמי .

    בזמן אוורור יתר ומספר דקות לאחר הפסקתו נצפו גלים בתדר של 5-6 לשני , סימטרית , סינקרונית אין תגובה לגירוי אור .

    לסיכום : האטה כללית קלה עד בינונית .

    תשובת ה - CT ראש שעשיתי לפני חודשיים ( לפני ההתקפים - עשיתי אותם בגלל כאבי ראש) ידוע על ציסטה ארכנואדלית עם סימני לחץ מקומי .

    מה אומרת תשובת ה- EGG והאם כן מצביעה על אפיליפציה ? והאם יש עוד בדיקות לוודא שמשקרה אפילפציה או לא ?

    תודה וחג שמח ,

    בת 28

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד לאפילפציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לאפילפציה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    09/04/2012

    ה EEG לא ממש אבחנתי אבל מראה שיש הפרעה קלה באזור הציסטה כנראה ולעיתים ציסטה כזו יכולה לגרום להתקפים . את צריכה לעשות EEG לאחר חסך שינה ולאחר מכן הרופא יחליט איזה טיפול לתת לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו