אירוע מוחי ונפילות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אירוע מוחי ונפילות
    עדי
    16/06/2012

    שלום, אימי הבת 69, שהייתה מאוד פעילה ועצמאית, ב 2010 עברה שני אירועים מוחיים. היא לא קבלה שום שיקום מאחר ועמדה על הרגליים. מאז האירוע השני מצבה הפיזי והנפשי התדרדרו. קופ"ח לאומית מלבד מתן תרופות לא סיפקה לנו שום מידע למעט עו"ס שהמליצה על מועדונית-שגם אותה קבלנו לאחר פניה למנהלת. היום אנחנו יודעים שיכלה לקבל שיקום גם בהמלצת רופא משפחה, פיזיותרפיה בבית וכו'. בטוחנו שהללו היו משפרים את מצבה כשעוד "נלחמה". מאז ועד היום אימי מועדת ונופלת. דרשנו והתעקשנו על בדיקת הולטר לחץ דם ועוד. אתמול ושלשום נפלה מס' פעמים ונחבלה. לקחנו אותה למיון שם עברה CT שהראה שטף דם ישן וחדש בעקבות הנפילות. כרגע, קשה לה לעמוד וללכת בכוחות עצמה. היא קבלה פלאזמה וכדור למניעת רעידות. כנראה ביום א' תשלח הבייתה. מה עלי לדרוש מבית החולים ומהקופ"ח (משלמת על ביטוח סיעודי)? מהן זכויותיה? איזה בדיקות כדאי שתעבור על מנת לברר את סיבת הנפילות שהופכות לאחרונה לתכופות?
    כולנו מרגישים שההזנחה וחוסר המידע מהקופא מאפשר לאימי לדעוך ולאט לאט להפוך לסיעודית :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אירוע מוחי ונפילות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירוע מוחי ונפילות - תגובה

    אייל קליין
    16/06/2012

    שלום רב
    מומלץ מאוד שאמך תעבור תקופת שיקום במסגרת אשפוז באחד ממרכזי השיקום באזור מגוריכם. עליכם לדבר עם הצוות הרפואי בבית החולים ובקש הפנייתה לשיקום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו