כאבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים
    מארק
    01/07/2012

    .הכל התחיל לפני 4 חודשים,כאשר התחלתי להרגיש כאב בשורש כף יד ימין וחוסר תחושה באותה כף יד בהשוואה ליד שמאל,תחילה פניתי לאורטופד שהפנה אותי לבדיקת EMG שם אבחנו חוסר מוליכות של העצב המדיאני,בהשוואה ליד שמאל ושיערו שמדובר בתסמונת התעלה הקרפלית. חזרתי לאורטופד עם התשובות של הבדיקה והוא הפנה אותי לפיזיוטרפיה,בפיזיוטרפיה עשיתי 11 טיפולים ותרגילים בבית,שם שיערו שמדובר בלחץ של שרירי הצוואר ובית החזה על עצב המדיאן ואמרו שיש צורך להגמיש את השרירים,אחרי שהפיזיוטרפיה לא עזרה החלטתי לפנות בצורה עצמאית למנואל טרפיסט (כירופרקט)-המרכז לרפואה האלטרנטיבית של בוריס שילמן בראשון לציון,שבעזרת הידיים שלו ניסה להחזיר את חוליות עמוד השדרה למקומם בכך שטען שמהות הבעיה שלי היא בשורשי עצב שנלחצים בחוליות של עמוד השדרה של בית החזה הייתי אצלו 5 פעמים כך שבפעם האחרונה הוא הזריק לי זריקת קורטיזון נגד הדלקת (זריקה אחת 6 דקירות 2 ביד שמאל 2 ביד ימין ו 2 באיזור עמוד השדרה בגב) בזמן הטיפול שלו ועד עכשיו ההרגשות של חוסר תחושה\זרמים\כהות נשארו ואף הופיעו ביד השניה,במיוחד אחרי שינה בזמן התעוררות, בנוסף על כפות הידיים נראים כל דם בצבע ורוד-כחול שהסתעפו-כנראה מחוסר סירקולציה,כמו כן ישנו כאב עז מאיזור עמוד השדרה שנמשך כבר הרבה מאד זמן והוא מופיע בעיקר בישיבה ועמידה, הגעתי אליו שוב שבוע לאחר הטיפול האחרון והתלוננתי על כל התופעות,הוא בדק את עמוד השדרה ואמר שהדיסקים\החוליות זזו בעקבות זה שאני לא שומר על הנהלים\ההוראות ועושה תנועות צדדיות,הוא סידר לי את החוליות שוב אך הכאב חזר אחרי ביום למחרת.... גם בגב וגם בידיים,כאילו סתם הלכתי אליו ובזבזבתי זמן וכסף והכי מפחיד זה שכיאלו נגרם לי נזק...התורים לרופאים בקופת חולים (אורטופד וניורלוג) רחוקים מאד ובנתיים אני סובל ומחפש פתרונות מהרפואה האלטרנטיבית,חשבתי על דיקור סיני בשביל הניורופתיה אך מה לגביי הכאב שמגיע מעמוד השדרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים - תגובה

    אייל קליין
    07/07/2012

    הספרות אינה תומכת בכך שמנואל תרפיסטים אכן מזיזים את החוליות ו"מחזירים למקום" אותן או את הדיסקים ולכן יש לקחת בערבון מוגבל את הדברים כולל את מידת הנזק שניתן לגרום בטיפול מנואלי. יחד עם זאת טיפול מנואלי יכול בהחלט לשבש את האיזון (העדין לפעמים) וליצור החמרה בסימפטומים אך לא בהכרח מדובר החמרה בבעיה מבחינת מצב החוליות. אני מציע לפנות שוב לאורטופד על מנת לבצע הערכת מצב מחודשת ולשקול את המשך הטיפול. אולי סדרה נוספת של טיפולי פיזיותרפיה. ניתן בהחלט לשקול גם רפואה אלטרנטיבית. קיימת כמובן גם אופציה ניתוחית לטיפול בבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם+דיקור סיני

    מארק
    07/07/2012

    המשך להודעה הקודמת: האורטופד שלח אותי לפיזיוטרפיה אחרי שבדק את עמוד השדרה,הכאב מגיע מהרקמות שלידו כמו כן,הייתי אצל ניורולוג ששלח אותי לבדיקות דם מקיפות והתחלתי בו זמנית גם דיקור סיני (פרטי) כרגע פעם בשבוע,בבדיקות דם ESR CRP גבוהים מהנורמה
    ESR 26
    CRP 11.2
    כמו כן התחלתי להרגיש כאבים (עצבובים וזרמים) בכף רגל ימין
    בנוסף לחוסר תחושה זרמים ועצבוב ב2 הידיים
    מה משאני מבין יש לידלקת,השאלה היא איזה איך מטפלים בה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם+דיקור סיני - תגובה

    אייל קליין
    08/07/2012

    סימפטומים של חוסר תחושה וזרמים מבטאים בעיה עצבית, כלומר לחץ או גירוי של עצב או עצבים כלשהם. אני ממליץ בשלב זה לנסות סדרה נוספת של טיפולי פיזיותרפיה, לפיזיותרפיסט יש כלים מגוונים על מנת לאתר את מקור הלחץ ולעזור בהפחתתו. חלק מביצוע תנועות של עמוד השדרה, מתיחות שרירים, הדרכה לתרגילים ושימוש נכון בגוף וכו. לדעתי זהו הטיפול השמרני המועדף כרגע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב

    מארק
    10/07/2012

    הפיזיוטרפיסטים מסרבים לתת לי טיפול בגלל ההחמרה במצב אחרי שספרתי להם על הזרמים ברגל ימין
    והם רוצים ש רופא ניורולוג,יאבחן קודם את הבעיה
    ורק אחרי זה יקבע טיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו