איבוד תחושה בידיים וברגליים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איבוד תחושה בידיים וברגליים
    מאור
    11/07/2012

    לפני כיומיים עישנתי סם פיצוציות כלשהו שהשפעתו הייתה זרמים בגוף ואובדן תחושה בידיים וכו' - שמתי לב שהחומר חזק וגרם לי גם לאי יכולת לזוז וממש לא הצלחתי להחזיק דברים.
    עכשיו עברו יומיים וכשאני מנסה לגעת בחפצים ודברים אני מאבד תחושה בכף היד והאצבעות ומרגיש מן נימול כזה , התחושה חוזרת לאחר כמה שניות , אך ממשיכה להתרחש כל פעם מחדש למשך כל היום. יש לציין תחושה דומה בכפות הרגליים
    אני מפחד שנגרם לי נזק בלתי הפיך ושכל החיים זה ימשיך ככה , האם סביר שהתופעות יעברו ?
    נבדקתי על ידי נוירולוג הבדיקה תקינה .
    אילו בדיקות צריך לעבור ?? איך ניתן להסביר את התופעה והאם היא חולפת.
    אשמח למידע ועזרה.. זה מאוד מאוד מלחיץ אותי ! נהיה לי חרדות מזה.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד תחושה בידיים וברגליים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    12/07/2012

    יש להמתין עוד מספר ימים קרוב לודאי שהתופעות יחלפו ואין סיבה לדאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו