סחרחורות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סחרחורות
    דודי
    04/08/2012

    אני בן 58 וחצי לפני כחודש וחצי לא הרגשתי טוב היו לי סחרחורות וקושי בהליכה פוניתי לבית החולים ועשו לי בדיקות אקג. CTובדיקות דם ניבדקתי על נורולוג לא אובחנה מחלה כול שהיא ולמחרת שוחחרתי הביתה ורשימת בדיקות.דופלאר צוארי .אקו לב .אגרומטריה ..והולטר למשך 24 שעות.חזרתי לרופא קרדיאולוג.הוא בדק אותי ואמר לי שיש לי 3 הפרעות קצב .אני רוצה לצין שמאז שאני השתחררתי מבית נחולים אני לוקח כדור לדילול הדם אספרין.הוא ביקש שאקח כדור CARDILOC 2.5 אני הלכתי להתיעצות למנהל מחלקה בנושא קרדיאולוגיה והוא אמר לי לעשות בדיקה של הולטר למשך חודש ימים.וכמו כן לא להשתמש עם הכדור CARDILOC2.5 .הבדיקה נעשה לפני כשבוע ץעכשיו כמה ימים יש לי סחרחורות לרוב בשעות הבוקר כשאני קם מהמיטה ולאחר שאני קם הכול בסדר .רציתי לדעת האם זה תופעות לואי מהכדור אספרין או שישנם עוד סחיפים מהאירוע שהיה לפני כחודש וחצי.אני אדם בריא בדרך כלל עושה צעידות ורוקד פעמים בשבוע .אני רוצה לציין שאני טס בעוד שבוע וחצי למשך 8 ימים .האם לבטל את הטיול ?מה עלי לעשות? בתודה מראש דודי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    09/08/2012

    סחרחורות בקימה מהמיטה לא קשורות לבעיה של לב בדכ קשור לבעיה אזנית כדאי להבדק עי אאג מומחה לסחרחורות . אין צורכ לבטל את הטיול .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו