למה לא עונים -חוסר יציבות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה לא עונים -חוסר יציבות
    h
    13/10/2012

    בן 45 ללא תרופות סמ 185 70 קג -לאחרונה (לפחות 8-10 חודשים) - תחושה כללית של עיפות ודפיקות לב חזקות (לא מהירות)-הרופא טוען סטרס+חרדה.אולם מלבד זאת יש לי גם כאבי חזה ומרפקים כמו דקירות (ביד ימיןלא שמאל) במיוחד לאחר מאמץ (עליה מדרגות,השתוללות פיזית עם הילדים,מין ואפילו לאחר ארוחה-פשוט מרגיש את הדופק והחזה) נוסף לזה הרגשה של חוסר יציבות כל היום (לא סחרחורת-כאילו הולך ליפול כל רגע) ולבסוף לחץ בעיניים (אני ללא משקפים אבל הרבה שעות מול מחשב). אתמול בתכנית של קרסו הוא אמר לאישה אחת להרים ידים קדימה ולסגור עיניים ואח"כ לפתוח לאחר 20 שנית . הוא שאל האם הידים באותו גובה. שלה היו באותו גובה ואני במקביל עשיתי את התרגיל הזה ויד ימין היתה נמוכה בכ-15-20 ס"מ מיד שמאל)-מה זה אומר.
    יש לציין שלפני כ10 חודשים באצבע ימין עקב כדור סל (מכה ממש חזקה כנראה שבר באצבע)-האצבע היתה בצבע כחול סגול כהה כל האצבע ומאז כאבי האצבע עד המרפק עם הרגשת הדפיקות לב במרפק ובאצבע. -- האם יתכן ואיזה קריש דם מטייל לי בגוף
    נ.ב בדיקות דם כלליות לפני חודשיים תקינות לרבות כולסטורול,כמו כן מאמץ לב תקין (הולטר לב 24 טרם עשיתי)
    אני כבר מותש מההרגשה הכללית הפנימית של הגוף ...(מה גם אני משחק אותה חיצונית כלפי המשפחה שהכל סבבה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה לא עונים -חוסר יציבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים -חוסר יציבות - תגובה

    אייל קליין
    14/10/2012

    התמונה מעט מורכבת ולכן כדאי להמשיך בירורים אצל רופא א.א.ג לגבי נושא שיווי המשקל, אורטופד לגבי המכה ביד והתופעות הנלוות (רצוי לבקש הפניה לפיזיותרפיה). לא סביר שמדובר בקריש דם ש"מסתובב בגוף".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו