כמו מה זה נראה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמו מה זה נראה
    גולן
    16/10/2012

    שלום, אני יתן רקע בקצרה:
    אני בן 19, לפני 4 שנים,התחילו להרדם לי כפות הידיים בשינה(לפעמים רק כף יד אחת ולפעמים שניהם) ובקור האצבעות היו מכחילות,הרופאים סיכמו את זה כתופעת רנו, נתנו לי לעשות emg שבהתחלה יצא תקין ואחרי שנה הראה תסמונת התעלה הקארפלית, אבל הבדיקה יצא ממש כמעט תקינה עם לחץ קל,אחרי הרבה בדיקות קרדיולוגיות הכל תקין ומבחינה ראומטולוגית אני בבירורים, לפעמים יש לי קצת כרישת יתר ולפעמים לא,בבדיקות האחרונות הכל תקין כבר שנה, בכל אופן היה חסר לי גם ויטמין b 12 שבאמת אחרי תקופה שאני לוקח אני מרגיש ממש הקלה ובקושי נרדמות לי הידיים, ונראה לי שזה בגלל התנוחה בה אני ישן,השאלה שלי היא כזו: בערך שנתיים וחצי, פעם בכמה זמן נניח חודש/חודשיים, בזמן השינה,אז אני מאבד קליל את התחושה בבערך חצי ראש, איבוד תחושה קליל כזה ,וחשוב לציין שזה קורה כשאני ישן על הכרית למשל עם הראש לצד שמאל, במהלך היום לא נרדם לי הראש ואני מרגיש מעולה,גם היה נרדם לי בשינה(עד לפני שנה) פעם באיזה חודשיים כף הרגל ואז נגיד בלילה יצא שנרדם לי גם היד וגם כף הרגל וגם חצי מהראש, אבל לעיתים ממש רחוקות וכבר שנה שזה לא קורה ואני מרגיש ממש טוב, אבל בגלל התדירות לא ייחסתי לזה חשיבות והיום זה בכלל לא קורה, רק רציתי לדעת אם יש סיבה ממשית לעשות mri או ct?כמו מה זה נראה?אגב עשיתי לפני בערך 3 שנים צילום צלע צוארי שיצא תקין אני חושב שעשיתי אותו בגלל cpk מוגהר או מששהו
    שוב חשוב לי להדגיש שזה כבר שנתיים וחצי וקורה אחת לחודש/חודשיים,אני מברר את זה רק בגלל שאני רוצה להיות שקט עם עצמי כי שוחררתי ממעקבים ורוב התופעות נעלמו והבדיקות תקינות.
    תודה רבה! חשוב לי שתגידו לפני כמו מה זה נראה כי אני די לחוץ.זה נראה כמו משהו ממאיר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמו מה זה נראה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמו מה זה נראה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    18/10/2012

    ה לא קשור לממאירות . קשה לאמר למה זה מתאים אם באמת יש איזו בעיה ראומטולוגית זה יכול להיות קשור .
    בכל מקרה זה לא מדאיג בגלל שזה קורה לעיתים רחוקות .
    לדעתי יש לחזור על אמג במכון של בית חולים כל שהו . שתהיה בדיקה יותר אמינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    גולן
    18/10/2012

    בקושי כבר נרדמות לי הידיים בשינה, אבא שלי עובד באיכילוב והוא בירר בקשר לאמג וזה יכול לעבור והבדיקה יכולה להיות שוב תקינה,וגם בבית חולים מבצעים את הבדיקה מספר פעמים אבל כרגע האמג לא נראה לי רצוי כי אני מרגיש הטבה משמעותית מאז שהתחלתי לקחת b12 יש קשר נכון?
    זה שנרדם לי פעם בחודש חודשיים הראש, זה יכול להיות קשור אולי לעוד נושאים כמו סרטן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לציין משהו אחרון

    גולן
    18/10/2012

    שוב רציתי לציין שזה נרדם רק בשינה והאמ הקודם שעשיתי במילא יצא על גבול התקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו