האם לחץ או משהו אחר כיצד אדע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לחץ או משהו אחר כיצד אדע
    י
    28/10/2012

    מזה כשבועיים תחושה של ריחוף ולחץ בתוך הגולגולת (כאילו עשיתי עמידת ראש והדם זורם),או הרגשה של העינים רוצות לצאת משהו כמו לחץ פנימי,ממש מפחד לרדת מדרגות (לא ורטיגו שהיה לי לפני 10 שנים וניקוי אוזנים העביר זאת)לחץ כאילו קסדה של אופנוע.כמו כן מבולבל ומתבלבל במילים,שוכח דברים בסיסים,וחסר חשק ואנרגיה.בן 45 180 ס"מ 70 ק"ג ללא תאופות ללא משקפים (יתכן ובגלל מאמץ ראיה מקרוב)בתרגיל ליישר ידים ולעצום עינים ,לאחר 20 שניות לפתוח ראיתי שיד ימין היתה נמוכה בכ-20 ס"מ מיד שמאל ! מדוע?
    בדיקת אקו לב תקינה אולם הרופא אמר לחץ דם בגבול הגבוה 85/130
    כיצד לפעול האם להתחיל שרשרת בדיקות או אולי זה מתח (יש מתח וסטרס וחרדה עקב לחץ יום יומי עבודה ילדים וכו)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לחץ או משהו אחר כיצד אדע - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    01/11/2012

    יש צורך בבדיקת נוירולוג ובצוע סיטי מוח . אכן כל התופעות יכולות להיות מלחץ אבל בלבול מילים ויד אחת יותר חלשה יש צורך בבצוע סיטי מוח בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו