פגיעה בעצב אינטרקוסטלי???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה בעצב אינטרקוסטלי???
    שירה
    14/11/2012

    אייל שלום רב,

    אני פותחת הודעה זו כהודעה חדשה ולא כהודעת המשך להודעותיי הקודמות, בענין תחושת זרמים/נימולים בשד שמאל (ראה בבקשה מייל אחרון שלי בנושא אליך) מכיוון שרציתי אם תוכל להשיב לי לשאלה : האורטופד אמר לי שהבעיה שלי כנראה היא עצב אינטרקוסטלי ולא בעיה אורטופדית.

    שאלתי היא מה הסימפטומים של עצב אינטרקוסטלי? והאם התיאור שלי עונה על בעיה כגון עצב אינטרקוסטלי. ולמי פונים בענין זה? ומה הטיפול?

    להזכירך, תחושת זרמים/נימלולים בשד שמאל עם תחושת כאב דוקר חד בתוך השד לכיוון הפיטמה.

    אנא תשובתך!!!!

    תודה רבה מראש!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה בעצב אינטרקוסטלי???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בעצב אינטרקוסטלי??? - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    15/11/2012

    אני לא יודעת מה בדיוק הרגשותיך . בכל מקרה עצב אינטרקוסטלי זה עצב שעובר בין הצלעות ולכן גם הכאב צריכ להיות לאורכ העצב כלומר מתאים לרווח שבין הצלעות . לכן רק רופא שבודק אותך יכול להחליט אם מדובר בעצב אינטרקוסטלי או לא . הכאב יכול גם לנבוע מבעיה גבית בגובה די 1- די 6 ולכן יתכן ויש מקום לבצע מרי בגובה זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך-בבקשה שאלות הבהרה

    שירה
    15/11/2012

    ד"ר רונית גלעד שלום רב,

    תודה רבה לתשובתך.

    מכיוון שאני מאד סובלת, אנא תשובתך וסבלנותך האדיבה.

    רציתי לציין כי מה שאני מרגישה כבר קרוב לחודשיים זה נימולים/זרמים באופן קבוע ותמידי בשד השמאלי וכן לחץ באזור הצלעות לכיוון בית השחי.
    כמו כן נוקשות בצוואר וכשאני מפנה את הצוואר לצד שמאל יש לי כאב בחוליות הגב העליון. (כאב נסבל).

    כירוג שד שבדק אותי הפנה אותי לאורטופד אשר אמר שיכול להיות פגיעה בעצב אינטרקוסטלי.
    הייתי גם אצל רופא נוירולוג אשר אמר שמבחינה נוירולוגית הבדיקה תקינה.
    האם הנוירולוג לא יכל לדעת האם זה עצב אינטרקוסטלי?

    אני מבינה ממך כמובן שרק רופא שבודק יכול להגיד אם זה המיקום של פגיעה בעצב אינטרקוסטלי, אך במידה והאבחנה של האורטופד לגבי המיקום נכונה של עצב אינטרקוסטלי, האם יכול להיות שזה יגרום לי לתחושת נימולים/זרמים לשד? זו השאלה שלי.
    בכל אופן האורטופד אמר שזו לא בעיה אורטופדית ולכן לא נתן לי לבצע בדיקות נוספות.

    שאלתי הנוספת היא למי אני צריכה לפנות ? לאיזו תחום ברפואה? מי מאבחן דבר כזה? .מי ייתן לי בדיקת MRI מכוונת?

    תודה מראש על סבלנותך.

    ב ב ר כה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי אצל נוירולוג-אנא תשובתך

    שירה
    18/11/2012

    ד"ר שלום רב,

    עוד בטרם ענית לשאלות שלי לגבי סימפטומים של כאב של עצב אינטרקוסטלי,
    ניגשתי היום לנוירולוג, אשר בדק ואמר שזה לא נראה לו פגיעה של עצב אינטרקוסטלי, ולא נראה לו שי שלי פגיעה עיצבית.

    שאלתי היא האם יתכן נימלולים/זרמים/רטט באזור החזה העליון ושד שמאל שאינם קשורים לעצב?

    מה עוד יכול לגרום לסימפטומים כאלו כמו פגיעה של עצב ושאינו עצב?

    למי אני יכולה לפנות עם הבעיה הזו אם כך?

    אורטופד אומר שזה לא בעיה אורטופדית, כירורג שד אומר שלא בעיה של שד, נוירולוג אומר שזו לא בעיה נוירולוגית אז אני נשארת שוב ללא אבחנה ו/או טיפול.

    מה אפשר לדעתך לנסות לבדוק?

    לגבי עמוד שדרה גבי D1-D6 כפי שהמלצת לבצע MRI, האם יתכן בעיה בעמוד שגרה גבי בלא שארגיש משהו? איזשהו כאב בגב? מה גם שהאורטופד אומר שזה לא בעיה אורטופדית?

    אנא סבלנותך ותשובתך.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו