אבחון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבחון
    אבי
    27/11/2012

    היי.
    אני איש קבע בצה"ל במהלך חודש מאי השנה , נסעתי לאחור עם מלגזה וכשהסתובבתי לאחור
    ניתפס לי כל הצד השמאלי.
    לאורך החודשים ועד היום ביצעתי מספר רב של בדיקות:
    בצילום הסיטי הראשון עמ"ש צווארי- נמצא בלט דיסק מרכזי אחורי בחוליות c3' c4.
    בצילום האחרון סיטי ע"ש מותני נמצא כי:
    l3-l4- בלט דיסק כללי משיק לקאודה.
    l4-l5- היפרטרופיה במפרקים הפצטליים אשר גורמת להיצרות הפורמינות.
    ובלט דיסק אחורי מרכזי עם לחץ קל על הקאודה ועל השורש הניקבי משמאל.
    מפרקי ה- sij - שמורים. מוקד לוצנטי קטן 6 מ"מ באספקט אחורי של עצם הכסל מימין בסמוך ל- sij- אוסטאופניה ממוקמת? אחר? לקורלציה עם מיפוי עצמות.

    מיפוי עצמות - תקין
    בדיקת- MRI-
    c3-c4- היצרות קלה של הפורמינה מימין.
    c4-c5- בספק היצרות קלה משמאל.
    c5-c6- מודגמת התבלטות גרמית פורמינלית משמאל, יתכן וגורמת להיצרות משמעותית של הפרמינה.
    c6-c7- יתכן היצרות של הפורמינה משמאל. אין עדות לבלט דיסק משמעותי.




    בבדיקת ה- EMG האחרונה השבוע להלן התוצאות:
    interpretation and conclusions:
    normal motor and sensory ncs of the li. leg and rt. arm nerves examined .
    normal f-wave latency.
    needle emg did not show spontaneous activity with mild nonactive neurogenic pattern of the selected muscles exmined. no evidence of spontaneous activity in cervical paraspinal m.

    conclusions:
    no evidence of polyneuropathy. signs of mild chronic lumbar radiculopathy l4-l5 lt ' cervical radiculopathy c3-c4 ' c5-c6 rt.

    רציתי לדעת , מה אומרים כל הבדיקות שביצעתי?
    מה הבעיה ואופן טיפולה וזמן ההחלמה?
    והאם במקרה זה ניתן לתבוע את משרד הביטחון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבחון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/11/2012

    פי הבדיקות אם נתפס צד שמאל כלומר לא הבנתי בדיוק מה הסימפטומים אם נתפסו י דורלג שמאל זה יכול להיות מהבלט דיסק בצואר כתוצאה מהתנועה שעשית אבל לא כל כך מסביר את הבעיה ברגל . בעצם הבדיקות שלך תקינות אין למעשה ממצאים משמעותיים פרט ל פריצות דיסק בצואר ובגב תחתון . האמת שצריכ לבדוק אותך ואז
    להחליט על הקשר לממצאים . כעת כדאי לבצע פיזיוטרפיה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו