שבץ מוחי בגיל 80

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבץ מוחי בגיל 80
    אלינור
    30/11/2012

    שלום, סבתא שלי עברה שבץ מוחי לפני כחודש בגזע השמאלי של המוח וצד ימין של גופה משותק מאז. היא חולת סכרת, שוקלת 100 קילו אם לא יותר, והלחץ דם שלה היה גבוה כנראה.45% מהמוח שלה עדיין מושפע מהדימום והדם ככל הנראה התייבש. היא ניזונה דרך זונדה כבר מעל חודש. היא כל הזמן ישנה. מתעוררת מדי פעם. ממצמצת מנסה להגיד משהו אבל ללא הצלחה. לפעמים האחות אומרת לה ללחוץ לה על היד והיא לוחצת ולפעמים בכלל לא מגיבה. הרופא טוען שהוא לא יכול להגיד בוודאות אם היא מבינה מה קורה סביבה. היא גם אינה תמיד מזהה את המשפחה.
    היא מאושפזת בבי"ח רמב"ם ואמרו שהם לא יכולים להחזיק אותה יותר כי אין שיפור במצבה. אז או הביתה או למכון שיקום.
    מה הסיכויים שלה להשתקם לפחות חלקית?
    והאם מכון שיקום יוכל להחזיר אותה לרגליים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבץ מוחי בגיל 80

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבץ מוחי בגיל 80 - תגובה

    אייל קליין
    30/11/2012

    קשה לומר מה יכולת השיקום. נראה כי הפגיעה די נרחבת וצריך להיות ריאליים במטרות שמציבים לשיקום. מה שחשוב זה לא להתייאש, לתת לה ביטחון ותמיכה ואם קיימת אפשרות לעבור למרכז שיקום אז זה עדיף כדי שיוכלו כבר להתחיל לעבוד איתה אפילו על מיומנויות בסיסיות על פי יכולתה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו