בדיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקה
    אלכס
    09/01/2013

    שלום רב.בגלל מקרים של כעבי ראש קלים לא קבועיים שלחו אותי לסיטי מוח.בגלל קרינה במקום סי טי עשיתי בדיקת MRI על חשבוני.
    תוצאה שקיבלתי:
    להלן תוצאות סריקה בתהודה מגנטית של המוח:
    במישור סאגיטלי, אקסיאלי T1, T2 בשקלול SE, TSE, FLAIR, FFE הסריקה בוצעה בטכניקת
    וקורונלי,כולל הזרקת גדוליניום.
    המעבר הקרניו-צרביקלי תקין.
    גזע המוח, החדר הרביעי והמוחון תקינים.
    מעל הטנטוריום: חדרים וחריצים שמורים.
    הודגמו חללים על שם וירכוב רובין בולטים בחתכים התחתונים.
    גבוה בחומר הלבן התת-קליפתי שלא ספציפיים, קרוב T2 קיימים מוקדים קטנים אחדים של עוצמת אות
    לוודאי משינויים איסכמיים מיקרווסקולריים כרוניים. מוקד אחד קטן בחומר הלבן התת-קליפתי באזור
    המדיאלי אחורי של האונה הפרונטלית משמאל מראה הפרעה בדיפוזיה יכול להיות מוקד איסכמי חריף .
    אין עוד מוקד של הפרעת דיפוזיה.
    אין עדות לאפקט מסה או האדרה פתולוגית.
    אין עדות לשארית דימום או קולקציה.
    בסיכום:
    שינויים איסכמיים מיקרווסקולריים קלים בחומר הלבן
    מה זה אומר
    תודה מראש
    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/01/2013

    הממצאים האלה לא גורמים לכאבי ראש . בכל מקרה אנחנו מוצאים לעיתים נקודות לבנות במרי שטיבם לא ברור . אין להם משמעות חולנית כדאי לעבור ברור לכוון של קרישיות יתר וכן לבצע בדיקת בקורת בעוד שנה . אנשים שסובלים מיתר לחץ דם או מיגרנות יכולים להיות להם נקודות כאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו