איבוד חושים... אולי?....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איבוד חושים... אולי?....
    חנה
    20/01/2013

    שלום,
    אני בת 38 עם בריאות תקינה (מלבד לחץ דם נמוך).
    מקרה הזוי שקרה לי אתמול: בסיום עבודה בדרכי לחניה הרגשתי שאיני יכולה פיתאום ללכת כל הרחוב והשמיים הסתובבו לנגד עיניי . חשתי בדבר וביקשתי עזרה מחבר שהיה עימי הושטתי את ידיי לתמוך בו אך לא ראיתי אותו.
    הסתחררי כמה שניות או דקה במקום ונלחמתי בתופעה על מנת לייצב את גופי אך לא ראיתי כלום, לאחר מספר שניות נפלתי על המדרכה ונפצעתי מאוד בידיי.
    ומעוצמת המכה התעשתתי וחזרתי לעצמי.
    היה לי מאוד קשה לקום כאילו הגוף שוקל פי 3 (אני לא מלאה)
    לא יכולתי להרים את התיק הוא היה כבד לי מאוד - לאחר מספר דקות חזרתי כליל לעצמי. בלילה יד ימין היתה עם זרמים וקושי בתנועת כף היד.
    כשניסיתי להלחם בתופעה הסתחררתי כל כך הרבה שממש נראה היה לי שרצתי ועפתי רחוק כל כך ...
    האם דומה לאירוע מוחי??
    מה קרה לי בעצם??
    יש והיו כאבי ראש קלים ....
    מה מעיד המקרה שלי? כמובן שמחר אלך לקופת חולים...
    רב תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבוד חושים... אולי?....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד חושים... אולי?.... - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    ארוע זה יכול להיות מסבות רבות יש לעשות ברור נוירולוגי יתכן על רקע סחרחורות שנובעת מבעיה באוזן פנימית . יכול להיות הפרעות בקצב הלב או ירידת לחץ דם יש לבדוק בכל הכוונים עליך לפנות לרופא משפחה ונוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו