צוואר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צוואר
    הישאם
    22/01/2013

    שלום לכם,
    בן 38, התחילו אצלי כאבים בחזה עד כדי קוצר נשימה, התחלתי לעשות בדיקות והגעתי לצנתור ולא יצא כלום, בסוף עשיתי צילום MRI לצוואר וכך נכתב בתוצאה:
    אקטזיה בשורש העצב בין בין סי-5-6, לא הודגמה פריצת דיסק
    אקטזיה בשורש העצב בין סי-6-7, לא הודגמה פריצת דיסק
    פריצת דיסק פורמינלית בין די-4-5.

    בבדיקת NCT ו-EMG התוצאה זהה לזאת של ה-MRI

    מוקד הכאבים הוא בשרירי החזה שזה נמשך דרך בית השחי ובין עצמות הכתפיים מאחור בצד שמאל. כאבים כל הזמן בשרירי יד אחורית שמאלית. תמיד יש משקל של טונה בעורף כאבי ראש ולחץ בעיניים והתקפי כאבים בראש שנעלמים תוך שנייה. נתנו לי ליריקה והתרופה לא עוזרת לי.
    מהי ההמלצות שלכם ולמה הכאבים לא נעלמים?
    כשאני קם מהכיסא והולך שני מטר מתחילים הכאבים בצד שמאל!!!!!
    אודה לכם מאוד אם תייעצו לי.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צוואר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צוואר - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    חלק מהכאבים ביד שמאל יכולים להיות על רקע פגיעה שורשית מהצואר אבל אם עיקר הכאבים בבית החזה יש לבצע מרי עמוד שדרה גבי לאזור הכאב.
    כמובן יש לבצע גם ברור קרדיאלי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו