פענוח MRI

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח MRI
    שירה
    04/02/2013

    ד"ר שלום רב,

    בהמשך לאין ספור מיילים ששלחתי לך בענין הנימולים שיש לי בגוף, זה כבר חמישה חודשים באזור החזה/צלעות בצד שמאל ו(כאשר בהמשך התווספו לי גם נימולים בכפות הרגליים והידיים )ביצעתי בדיקת MRI גבי וצווארי כפי שהמלצת ולהלן התשובה:

    סיבת ההפניה: הפרעות תחושתיות בפיזור T4 ו-T5.

    חוט השדרה הצווארי נראה תקין.
    קיים אות גבוה קווי בחוט השדרה הגבי מ- D6 עד D10, ממצא יכול להאי להרחבה של התעלה המרכזית.
    בלטים דיסקלים אחוריים ב- C5-6, C4-5, וב- C6-7 ללא לחץ על חוט השדרה.
    ספונדילוליסטיס קלה ב- D1-2.
    אין לראות בלטים או בקעים דיסקלים בעמוד השדרה הגבי.
    תעלת השדרה והפורמינות הנוירלים ברוחב תקין.
    אין לראות צביעה פתולוגית.
    מומלץ מעקב לממצא בחוט השדרה.

    שאלתי האם יש הסבר כלשהו ב- MRI לנימולים ברגליים? בידיים? ובאזור החזה?

    מה זה אומר?
    מה עושים עם התשובה הזו? למי פונים?
    מה המשך הבירור מבחינתי לנימולים הקיימים?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח MRI - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    18/02/2013

    כן הממצא הזה יכול להסביר את התחושות שלך . יש להתיעץ עם נוירויכוררג לגבי הממצא לא ברור לי בדיוק למה הכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך

    שירה
    09/03/2013

    ד"ר שלום רב,

    לאחר שביצעתי כאמור את ה-MRI (סוף-סוף), (כבר כמעט עברו 7 חודשים) מאז החלו לי התופעות של נימולים, זרמים, רטט פנימי, אשר אפשר לאמר התחיל באזור החזה/צלעות בצד שמאל וכעבור חודש "התפשטו" "התרחבו" אותם סימפטומים לאזור ידיים עליונות, רגליים תחתונות- יותר ברגל ימין מאשר שמאל, בכפות הרגליים נימולים משמעותיים ועד כמעט לקרסול וכל זאת 24 שעות ביממה ללא כל הפוגה!!!
    כמובן שזה מייאש, מתסכל, וכו'...
    פניתי עם הדיסק של ה-MRI לנוירולוג שהפנה אותי לבדיקה (נשלחתי עקב ערות החזרים בפיקות של הרגליים), ואמר שמבחינתו הוא רואה שאין כל ממצא בחוט השדרה, ואינו רואה גם כל הרחבה בחוט השדרה (כפי שציין ד"ר גולדפלד משה המפענח של ה-MRI ממכון ה-MRI אשר היה חתום על הפיענוח בכתב).
    פניתי אף למומחה לעמוד השדרה אשר אף הוא התרשם כנ"ל.

    מכיוון שלא נמצאה אם כך, כל בעיה אורטופדית ו/או נוירולוגית (בדיקה נוירולוגית תקינה), נתן לי הנוירולוג כדורי ליריקה אשר התחלתי במינון של 75 מ"ג ועכשו אני במינון של 150 מ"ג כבר מעל שבועיים, וללא הואיל!!!

    הסימפטומים לא חולפים, והכדור כאילו ולא עוזר .

    מה דעתך? מה עוד ניתן לבדוק? האם עדיין בתחום הנוירולוגי? ו/או בתחום אחר?
    מה לגבי הטיפול בליריקה לדעתך? האם להמשיך ? הרי לא עוזר אז מה אני עושה?

    אני אובדת עצות, מה גם שמכיוון שרופא המשפחה איני יודע מה הכיוון ולאיזה בדיקות לשלוח אותי הוא לוקח זאת לעניין פסיכולוגי. מכיוון שכך, אז פניתי גם לבדיקה פסיכיאטרית שמא אני זקוקה בעצם לטיפול מהסוג הזה, אך הפסיכיאטר אמר שאיני מוצא בעיה ואיני זקוקה לטיפול.

    אנא עזרתך, ותשובתך האדיבה.

    ב ב ר כ ה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו