mri

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • mri
    אורית
    26/02/2013

    שלום
    אני מריגשה בחוסר שיווי משקל 24 שעות , כאבי ראש ועוד.....

    עשיתי mri מוח רק לבדיקת בלוטות עקב מיקרואדנומה 3 פעמים כל שנה וחצי

    ברצוני לדעת האם יש מצב להפרעה במערכת העצבים

    לפי מה שאמר לי אנדוקרינולוג שהגידול מאוד קטן ולא מפריע לשום דבר כ 5 מ"ל

    אבל ראיתי גם שבכל אחת מין הבדיקות גבעול הבלוטת ההיפוזה נימצא במקום אחר

    בבדיקה ראשונה ושניה גבעול הבלוטה בעמדה שמאלת

    בבדיקה אחרונה רשום גבעול הבלוטה נימצאת במרכז

    ברצוני לדעת האם זה מצב תקין? שזה משתנה מבדיקה לבדיקה והאם זה מה שגורם לי לחוסר שיווי משקל עם כאבי ראש עד לנפילות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • mri - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    08/03/2013

    זה לא גורם לבעיה של שווי משקל אלא אם כן יש בעיה הורמונלית של הבלוטות אני מתארת לי שעשית את כל הברור לעומק .
    זה שכל פעם הגבעול במקום אחר זה לא אמיתית פשוט כל פעם רופא אחר נותן תשובה ומתרשם אחרת אבל אין לזה כל משמעות אם הבלוטה לא גדלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו