מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיה עצבית לא ברורהנטלי14/03/2013
אני בת 25, חולה באנקילוזינג ספונדיליטיס ופיברומיאלגיה כבר כשנתיים.
בשנה וחצי האחרונות התחלתי לסבול לעתים מהירדמויות, עקצוצים ונימולים בעיקר בידיים וקצת ברגליים. זה בא והולך, והירדמות של האצבעות הרביעית והחמישית בכפות הידיים בלילה.
בנובמבר הבעיה התגברה בכפות הידיים והתחלתי לחוש הירדמויות ונימולים באופן אינטנסיבי לאורך היום, בעיקר בעבודה במחשב. הלכתי למומחה כף יד שחשד, בגלל ריבוי המקומות (אולינרי ומדיאני ביד ימין ואולינרי בצד שמאל) שמדובר במשהו מעבר לתסמונת לכידה מקומית, חשד ב-HNPP. עשיתי בדיקת EMG שיצאה תקינה (האמת, עשיתי אותה לאחר שהיה שיפור מסוים), ועזבתי את זה, למרות שהבנתי שהבדיקה לא תמיד אמינה. בינתיים זה השתפר לבד.
בשבועות האחרונים חזרו התסמינים שוב ביתר שאת, והתגברו קצת גם ברגליים (בשוקיים בעיקר), וגם קצת בפנים. אני גם מרגישה לפעמים חולשה ורעד בידיים.
הפעם הלכתי לנוירולוג, שעשה לי בדיקה כללית קצרה ואמר שהכל בסדר (עצבים קרניאלים תקינים, כוח ורפלקסים תקינים, מבחנים צרברלים במפ). אבל לפי מה שהבנתי מלקרוא על HNPP, עדיין יכול להיות שיש לי את הבעיה.
העקצוצים וההירדמויות מאוד מפריעים לי בעבודה , ואני תוהה אם להמשיך לבדוק את העניין בכל זאת. מה היית ממליץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה עצבית לא ברורה - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/03/2013צריך לבצע אמג במקום טוב כלומר או במכון אמג באחד מבתי החולים על מנת לוודא שאכן האמג אם הוא תקין זה שולל HNPP .
ואז יש לחפש סיבה אחרת כמו חסר בי 12.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכון מור
נטלי14/03/2013תודה רבה על התשובה.
עשיתי את הבדיקה במכון מור - עדיף לעשות בבית חולים?
ובכל מקרה, אני מניחה שעד שאצליח שוב להגיע לבדיקה (במיוחד בבית חולים...) ייקח לפחות חודש-חודשיים, האם התופעות האלו יכולות לגרום נזק בינתיים או שזה תהליך ארוך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכון מור - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013תנסי להשיג תור באיכילוב אסף הרופא בילי נסיון או וולפסון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


