שלום ד"ר גלעד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום ד"ר גלעד
    אסראא בת 38 ו
    02/04/2013

    שלום ד"ר כבר איזה שנה שאני באה לישון יש לי תקווציות מתוך שינה עברתי eeg תקין emg תקין ובתקופה כ כמה חודשים יש לי סחרחורות מרגישה שעומדת לפול ושאני באה לישון נרדמת מרגישה כמו איזה פליש באיזור העיניים ואז מתחיל תקוויציות של הגוף לפעמים תקווציות חזקות לפעמים חלשות עברתי לפני כי שבועיים אמראי ראש כי יש לי גם שני ילדים בת 13 סובלת מאפלפסיה עמ דספלזיה מוחית וילד עמ אפלפסיה מורכבת והתשובה של האמראי כך מוקד לא ספיציפי קטן בחומר הלבן סוב קורטיקלי ,עכירות מסטואידלית מזערית משמאל וההתקווציות האלו כל יומ כל לילה ולפעמים כף היד שלי ימין וכף רגל ימין רעידות של דקה בערך מה זו התשובה של האמראי בבקשה ?זה קשור גם לאפלפסיה ?ומה עד עלי לעשות בבקשה אני מודאגת לפעמים שאני ישנה אני לא מרגישה איך ישנתי ואני מתעוררת עמ ים סחרחורות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ד"ר גלעד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ד"ר גלעד - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    05/04/2013

    הממצא במרי אין לו משמעות חולנית. משמעותית בכל מקרה טיב בהתכווצויות לא ברורות את צריכה לעשות בדיקת מעבדת שינה או בדיקת וידאו אאג על מנת לראות בדיוק מה קורה באותו זמן לבצע EEG

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו