מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב ראשאירה15/06/2013
שלום רב,
אני בת 30 בריאה בדרך כלל.
כבר חמישה ימים רצוף אני קמה בבוקר עם כאב ראש ובחילה קלה.
הכאב מלווה אותי כל היום כאשר מידי פעם הוא נחלש או מתחזק.
לפני כחודשיים וחצי עקב בעיה אחרת עברתי בירור כולל MRI מוח וארובות עיניים ללא שום ממצא פתולוגי.
קראתי שכאבי ראש בבוקר הם סימן ישיר לגידול מוחי.
אני נורא לחוצה.
חשוב לציין שהכאב הוא לא ממוקם וכל פעם אני מרגישה אותו בחלק אחר של הראש.
כמו כן לפעמים גם כאבים בצוואר.
אשמח לתשובה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך שאלה
אירה16/06/2013היום הייתי אצל נוירולוג. הסברתי לו על כאבי ראש ובחילות שיש לי, שגם מטרידים אותי בלילה.
הוא אמר שאין צורך בבדיקות נוספות מכוון שעברתי MRI לפני שלושה חודשים והיה תקין.
השאלה שלי, האם באמת תוך שלושה חודשים מאז שעשו לי MRI, לא היה יכול להתפתח גידול במוח?
האם יש מקום לבדיקה נוספת?
אני ממש לחוצה, אשמח לקבל הסבר.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/06/2013אם מרי היה תקין אין לך כלום תבדקי עיניים קרקעית וזהו יעבור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר' גלעד
אירה23/06/2013תודה. רבה על תשובתך,
הייתי במיון ובוצע סי טי מח ללא חומר ניגוד.
האם mri תקין לפני שלושה חודשים וסי טי ללא ניגוד לפני שבוע שולל גגידול?
האם יש אפשרות שצומח גידול בשלושה חודשים מאז שעשיתי mri?
ושאלה אחרונה, אם סי טי ללא חומר ניגוד הוא בכלל מראה משהו? כי קראתי שהוא בכלל לא אינפורמטיבי.
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר בבקשה תשובה?
אירה26/06/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר' גלעד - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/06/2013כן סיטי בלי חומר ומרי מספיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר' גלעד היקרה
אירה03/07/2013המון תודה על תשובתך.
מאוד מרגיע.
מאחלת המון בריאות וסבלנות בעבודת קודש שאת עושה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


