דיסגרפיה בגיל מאוחר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיסגרפיה בגיל מאוחר?
    ליאל
    08/07/2013

    ערב טוב ד"ר ותודה רבה על השירות הנהדר של הפורום!
    מקווה שאני במקום הנכון, קישרתי שכנראה מדובר בתחום בנוירולוגיה אבל קטונתי ואפשרי מאוד שטעיתי בכתובת:
    אני בחורה בת 28 ובתקופת הגדילה ובתי הספר- נחשבתי לילדה נבונה מאוד. באופן אוטומטי כשהתחילו לימודיי העברית/אנגלית- הייתה לי היכולת לכתוב ללא שגיאות ב-כ-ל-ל ומ-ע-ו-ל-ם.
    לפניי כ5 שנים התחלתי שימוש במריחואנה ובמקביל טופלתי בתרופות פסיכיאטריות נגד חרדות.
    בחודשים האחרונים הפסקתי את הטיפול על דעת עצמי כמו כן את העישון-
    מאז אני מוצאת את עצמי במהלך כתיבה אוטוסטרדית - מבצעת שגיאות בסיסיות בכתיב, כמובן שאני עולה עליהן מיד במבט שני- אבל משהו בצורה האוטומטית נראה ש"התקלקל", לפעמים פשוט לא מובן לי מאיפה הגעתי לכתוב מילה כפי שכתבתי- הריי שברור לי שמדובר בשגיאת כתיב.

    הייתי שמחה לדעת האם מדובר בבעיה נוירולוגית ומה מבין 2 הדברים שנגמלתי מהם לאחרונה- גורם לכך?

    מצטערת מראש אם שאלתי אינה נשאלת במקום הנכון,

    תודה רבה מראש והמשך שבוע מצויין!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיסגרפיה בגיל מאוחר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיסגרפיה בגיל מאוחר? - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    12/07/2013

    נראה לי שבגלל הפסקה בכל מה שלקחת יש ירידה ברכוז ולכן השגיאות אני ממליצה להתייעץ עם פסכיאטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו