בן 25 שאיבד הכרה.יד ימין חלשה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 25 שאיבד הכרה.יד ימין חלשה.
    נטע
    16/07/2013

    שלום אבקש התיעצות דחופה.בעלי מאושפז והרופאים לא מסבירים דבר רק אמרו שבדיקות תקינות.הוא איבד הכרה לשעתיים לפני שבוע.יד ימין חלשה ולא מתפקדת לא יכול לאחוז חפצים מאז אובדן ההכרה.חולשה ביד התחילה יומיים לפני.הגיע עם לחצים בעיניים ובראש.מאז טשו לי אי אמ גי רגיל וחסך שינה.סיטי ראש.אמ אר אי ראש.ניקור מותני.כרופאים אמרו שהכל תקין.עשו לו סיטי צוואר ומחכים לתשובןת.מאז הניקור הוא לא מפסיק להקיא עם כאבי ראש.הם אומרים שזה תקין בגלל הניקור.האם נכון?הרופאים רוצים לשחרר אם סיטי צוואר תקין לברור בקהילה.בעלי מאוד דואג איך משחררים עם יד חלשה לא מתפקדת ולחצים בראש בלי םדעת מה קרה? מה זה יכול להיןת? מה עוד מומלץ לעשות? האם היד תחזור לתפקד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 25 שאיבד הכרה.יד ימין חלשה. - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    19/07/2013

    כו לעיתים אחרי בדיקת נקור יש כאבי ראש בעקבות הבדיקה. שמופיעים בעיקר בעמידה ובישיבה ופחות בשכיבה יש צורך להשלים את הברור עי מרי עמוד. שדרה צווארי ולא מספיק סיטי וכן לעשות הולטר לב ואקו לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו