מיגרה קלאסית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיגרה קלאסית
    רויטל
    19/08/2013

    שלום לכם

    אני בת 44 וסובלת מזה שנים ממיגרנות קלאסיות.
    בתקופה האחרונה קיבלתי התקפים זקים 1-2 לחודש.
    זה מתחיל באאורה ולאחר שהאורה מסתיימת מתחילות תופעות קשות של נימול ידיים, לשון ואפילו רגליים. קשה לי לשמוע רעשים וקולות ולפעמים אני מאבדת את כושר הדיבור ואת השפה. זה נורא מפחיד אבל עברתי סיטי מוח לפני כמה חודשים והכל יצא תקין. הבעייה היא שאני לא יודעת למה לצפות ומתי יגיע ההתקף הבא. לפעמים בעבודה, בחוץ ובלימודים ואיכות חיי נפגעת כי כשבא ההתקף אני קופאת מפחד ועד שזה עובר לוקח לפעמים שעתיים עד שלוש שעות ובהתקף עצמו אני מרגישה רע מאוד.
    אני מטופלת ע"י נוירולוג כבר שנים ואחר ריזלט ואימיטרקס אשר לא עוזרים בכלל.
    אני נורא מיואשת עד כדי כך שהגעתי לבה"ח לאחר שחשבתי שיש לי אירוע מוחי.
    ההתקף היה קשה מאוד לא יכולתי לדבר ורגל שמאל נרדמה לי, ושוב הסיטי יצא תקין.
    ואם לא המיגרנה הקלאסית אז יש כאבי ראש אשר משפיעים על חדות הראייה.
    אשמח לשמוע תגובתכם כי אני במצב נואש.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרה קלאסית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרה קלאסית - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    30/08/2013

    במקרה זה יש לשקול טיפול מונע כלומר טיפול קבוע מונע יום יומי למשך לפחות חצי שנה עם דבלין או טופמקס או דפלפט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו