MP CVA ISCHEMIC, Left 4371

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • MP CVA ISCHEMIC, Left 4371
    c
    23/08/2013

    שלום רב!
    אבי בן 82, חש קושי בדיבור בשעה 7:00 בבוקר, חשב שזה כאב גרון, דיבור שנעשה לא ברור כזה. מתאמץ.
    הלך לסידורים, ובשעה 11:00 חש למרפאה קהילתית, ושמה שלחו אותו למיון. מסתבר שזה שבץ מוחי קל. כי הוא תיפקד מוטורית. (מיון בכ-11:30 בצהריים, 12..).

    האם כשחלפו כמה שעות, כ-4-5, מרגע הסימפטום, למרות שתיפקד, זה נשאר סטטי כי במיון עשו רק העמסת "פלבקס" (תרופה), ולא נתנו משהו לפירוק קרישי דם.

    האם היה עליו להגיע קודם _(כמובן שרצוי), אך ראיתי שבמיון גם לא "התנפלו" עליו מהר מהר,.. אולי כי קראו את דו"ח מדא שדיווח רק על הפרעת הדיבור. הרי הוא תיפקד.

    באילו מצבים נותנים משהו לפירוק קרישי דם? האם הוא לא ענה על המקרה, או שמא בגלל חלוף הזמן שהיגיע.

    אשמח לכל תשובה באופן כללי, שתשכיל אותנו במעט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    MP CVA ISCHEMIC, Left 4371

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MP CVA ISCHEMIC, Left 4371 - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    30/08/2013

    יש להגיע למיון כמה שיותר מהר יש לתת תרופה. להמסת קריש עד 4.5 שעות צלם תחילת הארוע במקרה הנך הסימנים קלים מאד ובמקרה זה לא נותנים טיפול כי הסיכוי לסיבוך מסוכן יותר מאשר הארוע עצמו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו