שלבקת חוגרת .מחפש הקלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלבקת חוגרת .מחפש הקלה
    טל
    13/10/2013

    שלום אימי בת 59 ,לפני כחודש חלתה בשלבקת חוגרת וטופלה.היא סובלת מכאבים נוראיים באזור השד והגב.היא קיבלה גאבאפנטין במינון של 600 מלגרם ליום לפני כשבוע מרופא נוירולוג.הכאבים שלה קשים עד דמעות ולא נראה שום שיפור בו עד רמת החוסר יכולת לתפקד.שאלותי אליכם:1.האם הטיפול בכדור הנל הוא טיפול טוב ויעיל למצב. 2.כמה זמן בממוצע מורגשת הקלה משמעותית בכאבים בטיפול מהסוג הזה. 3.האם מלבד הטיפול שהיא מקבלת יש עוד טיפול כולשהו בין אם קונבנצינלי או לא שיכול להקל על הכאבים שלה,או שינוי באורח החיים או כל דבר שניתן לחשוב עליו? מחכה לתשובתכם בתודה מראש .טל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלבקת חוגרת .מחפש הקלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלבקת חוגרת .מחפש הקלה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    18/10/2013

    ההשפעה תוך שבוע כדאי להעבירה לליריקה ולהוסיף לה סיום בלתה או אלטרול ואחרי שתקח את כל הכדורים תוך שבועיים תרגיש הקלה משמעותית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו