נעלמו לי מספר שעות מהזכרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נעלמו לי מספר שעות מהזכרון
    דוד מנחם
    31/10/2013

    שלום רב לצוות הפורום,ומשתתפים
    במוצש האחרון נכנסתי לישון ב23:00,ומכאן נעלם לי הכל והנה המקרה לפי רעייתי והילדים: ב23:30 קמתי הקאתי,באתי לסלון ואמרתי משהו קורה לי!! איכשהו שאלו אותי שאלות והבינו שאני לא איתם??? מי גר בחדר זה אמרתי לא יודע,לקחו אותי למחשב שלי,,שאלו של מי המחשב אמרתי לא יודע,מייד הזמינו לי אמבולנס,שכמובן איני זוכר לא את צוות הרופאים שהגיע,לא את שאלותיהם,לא את הנסיעה לאיכילוב ולא את השעתיים הראשונות שם במיון,כולל לא את הCT וכדומה,,לאחר כשתעיים חזרתי לעצמי,,זכרתי כל מה שהיה בשבת לפני השינה ,,אבל מרגע ההקאה וההגעה לסלון עד היום הכל נעלם...4 ימים באיכילוב,,ולצערי רק בפנימית ט כי לא היו מיטות בנוירולוגית
    יצאתי משם לבקשתי,ומנסה לחפש דחוף רופא\פרופסור,ומרפאה להמשך מעקב ,,נכון להיום יד שמאל טיפה חלשה,,מעט סחרחורת,עייף מעט,וכדומה,,לוקח אספירין 100 מבית החולים עד שאמצא רופא מתאים,,וזהו,,אשמח לקבל משהו מכם,,מחשבות עצות דיאגנוזה אפשרית וכו,,,שחכתי לציין CT רגיל במיון,אחר כך CT עם חומר ,פעם אחת EEG
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעלמו לי מספר שעות מהזכרון - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    03/11/2013

    לא כתבת אם כל הבדיקות היו תקינות אם כן קרוב לוודאי מדובר ב toga transient global amnesia זה ספזם של כלי דם במוח שחולף תוך שעות והחולה לא זוכר כלום נא לקחת אספירין לעשות גם דופלר עורקי צואר הולטר ואקו לב בכד לא חוזר ללכת לנוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה לשאלתי,ובנוסף

    דוד מנחם
    07/11/2013

    דר' תודה רבה על המענה ואכן כולי תקווה שמדובר על מה שכתבת..(TGA?)

    בשני בדיקות CT באיכילוב במהלך האישפוז תוצאות דיי נקיות,EEG סביר ללא ממצא משמעותי,קיבלתי המלצה לאספירין 100 מל וכך התנהלתי עד היום כשבוע וקצת לאחר האירוע,,,שבמהלכו היו לי מספר ימים של דמוי סחרחורת(כאילו שט באוניה או כאילו אחרי שניים שלושה דרינקים) אבל זה עבר,,
    היום הייתי במרפאת נוירו באיכילוב וקיבלתי הפניה לMRI לשלילה של משהו ? אחר?
    והמשך אספירין עם עוד תרופה פולית או משהו כזה.
    מקווה שאכן כמו שכתבת לי ואוכל לחזור לחיים נורמליים,,לאופני הרים שלי,,פעם בשנה סקי...ומלא מלא טיולים
    תודה רבה ובריאות לכולנו
    דודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו